Even wat vragen, overwegingen...
Mijn zoon lust geen frisdrank, althans niets waar prik in zit. Eigenlijk heeft hij het liefst gewoon ranja/aanmaak limonade zeg maar. Of sapjes, bijv Icetea Green.
Nu vraag ik me af of je in Amerikaanse restaurants ook gemakkelijk zoiets kunt verkrijgen? Of krijg je dan van die chemische limonade?
En is bijvoorbeeld 7-Up/Fanta te verkrijgen in restaurants? Want mijn andere zoon is er juist wel gek op, al krijgt hij het maar af en toe, met een feestje bijvoorbeeld. Ik heb wel een paar ketens even bekeken, maar daar zie ik ook vooral Pepsi, maar ik kan me niet voorstellen dat dat het enige aan frisdrank is. Want cola drinken wij weer niet. En vaak is frisdrank met gratis refill, toch?
Ik weet dat het delen van (voor)gerechten wel gebruikelijk is, maar hoe zit het met drankjes? Als je enorme glazen krijgt, krijgen wij dat toch echt niet op, denk ik. En daarbij zit je meteen vol als je zo'n supergroot glas frisdrank op hebt, lijkt me.
En nog een vraag: wat zijn de favoriete gerechten bij jullie? En bij jullie kinderen?
Op mijn lijstje staan o.a. Longhorn, Outback, Denny's, Ihop, Applebees, Cheesecake Factory, Fice Guy's, Cracker Barrel....en ik weer het zo even uit mijn hoofd verder niet meer. (we gaan naar Florida trouwens).
Bedenken jullie trouwens per dag al waar je precies wil gaan dineren? Dat heb ik nog niet gedaan. Heb zoiets van zien we daar wel, afhankelijk van hoe de dag verloopt. Of is dat niet handig?