Net terug van 4e Amerika-reis: ergernissen

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Re: Net terug van 4e Amerika-reis: ergernissen

Bericht door LittlePhoenix » 20 okt 2016, 18:02

Hier in Texas is business casual meestal een nette spijkerbroek, cowboy laarzen, overhemd met korte mouwen en een bolo tie of een poloshirt. En natuurlijk een mooie belt buckle.

Vrouwen in hun sportpakje overal zie je hier ook. Vooral moeders van jonge kinderen, en het is maar heel zelden dat ze dan ook echt gaan sporten/hebben gesport. Hier in ons stadje is LuLaRoe ontzettend populair dus je ziet heel veel jonge vrouwen met die leggings, hun dochters in dezelfde legging (zodat ze op social media foto's kunnen posten met "TWINSIES!").

Fellow2012

Bericht door Fellow2012 » 24 okt 2016, 20:25

LittlePhoenix schreef:Hier in ons stadje is LuLaRoe ontzettend populair dus je ziet heel veel jonge vrouwen met die leggings, hun dochters in dezelfde legging (zodat ze op social media foto's kunnen posten met "TWINSIES!").
Legging = Yoga pants?

Een man die een "letter to the editor" van een lokaal blad shreef om zijn ergernis over de yoga pants te uiten moest het bekopen met national news coverage en boosheid van lokale vrouwen!

Hij schreef:
Like the mini-skirt, yoga pants can be adorable on children and young women who have the benefit of nature's blessing of youth. However, on mature, adult women there is something bizarre and disturbing about the appearance they make in public. Maybe it's the unforgiving perspective they provide, inappropriate for general consumption, TMI, or the spector of someone coping poorly with their weight or advancing age that makes yoga pants so weird in public

http://eastbayri.com/stories/letter-ple ... ants,27761?

Gast

Bericht door Gast » 25 okt 2016, 14:31

Doet me denken aan de MAMIL: "middle aged man in lycra".

Je ziet ze meestal op een racefiets met een strak shirt over hun bierbuik. Mijn zwager zei altijd: "lycra is a privilage, not a right". :lol:

miek4
Amerika-ontdekker

Bericht door miek4 » 06 jan 2017, 23:36

Typische Amerikaan hier in Philadelphia, PA: te grote hoodie van hun alma mater, te grote jeansbroek en sneakers. Absurde outfit vind ik dat :lol:

Iets wat ik ook vreemd vind: vrouwen, niet werk gerelateerd, worden hier niet op de wang gekust als begroeting. Is in België nochtans de normaalste zaak ter wereld.

Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek » 17 jan 2017, 16:24

Dat gekus in NL is hetgeen ik altijd het meest tegenop zie als ik weer eens naar Nederland ga. Begin ik rechts? Begin ik links? En voor je het weet kus je ze vol op de bek...

dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston » 20 jan 2017, 15:56

ja, dat NLse gezoen mis ik niet. Vooral nu in het griepseizoen. En altijd die standaard opmerking over 2 of 3, en links of rechts.

Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva » 30 jan 2017, 23:33

Dat eeuwige huggen is soms ook wel irritant soms hoor, ik kreeg laatst een knuffel van mijn dokter! Toffe vent daar niet van maar ik dacht wel even "huh??" ;)

Maar ik vind het prettiger dan zoenen ja!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer