Mijn goede vriend Henk trouwde gisteren zijn Amerikaanse vriendin Kate (from Houstan Texas). Ze hebben er (voorlopig...) voor gekozen om in Scheveningen te blijven wonen...
Zijn ze samen niet een plaatje
Groeten, Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
doreennicole schreef:
leuk stel. prachtige jurk. en mooie achtergrond, den haag...............
Hij komt oorspronkelijk uit Enkhuizen (een echte West-Fries) en zijn daar ook getrouwd. Grappige is dat zij altijd naar Europa wilde vanwege haar voorliefde voor cultuur, klasieke muziek (speelt viool) en oude gebouwen
Groeten, Gert
hekkie schreef:Je hebt echt wel talent Gert. Ik vind het filmpje mooi gemaakt.
Gr. Marjan
Dank je
Alleen ik baal van 1 ding... dat ik geen videocamera gekocht heb voordat ik op vakantie ging naar de VS... Zo zonde...
Maar goed toen ik de vakantie films van Rene had gezien vorig jaar op de meeting wist ik het, ik wil ook home-video's maken en nu heb ik er weer een hobby bij die echter vreselijk veel tijd kost. Voor de vlinders (die in dit intro 2 seconden voorkomen) heb ik een hele middag zitten filmen totdat ik precies 2 vlinders goed op tape had staan...
Groeten, Gert
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.