Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alaska

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
fxr1985
Amerika-newbie
Contacteer:

Alaska

Bericht door fxr1985 »

volgend jaar mei/juni ga ik voor 4 weken naar Alaska
na al het nodige van de 'lower 48' gezien te hebben is dus nu de 49e staat aan de beurt
Het plan is om met een camper door Alaska en Yukon te trekken.
Uiteraard staan een aantal bekende trekpleisters op het programma zoals Denali, Wrangel-St.Elias, Katmai etc.
Heeft er iemand ervaringen met het rijden met een camper in Alaska. Op basis van sommige websites krijg je wel eens de indruk dat de wegen er zo slecht zijn dat je om de dag een lekke band kunt verwisselen. Is het echt zo erg? Naast tips mbt campers in Alaska zijn uiteraard ook tips over bezienswaardigheden, wat wel en niet doen etc van harte welkom.
Mvgr Marc
You can't steal second base without leaving first
rhaf
Amerikafan

Re: Alaska

Bericht door rhaf »

He....volgens mij heb ik hierop al gereageerd.....
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Dat bericht is van 23 oktober 2003 Mark, dus TS is waarschijnlijk alweer 5 jaar geleden op vakantie geweest in Alaska :D
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
rhaf
Amerikafan

Bericht door rhaf »

Dat klopt, maar ik heb gewoon gezocht op Alaska en kwam deze dus voor de tweede keer tegen. Maar op het andere bericht is al gereageerd.
Het verbaast me wel dat er zoveel vragen onbeantwoord zijn gebleven....

Maar goed soms zitten er leuke tips en trips tussen. :) Who knows for the next time.

Frtz,
Mark
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer