Pagina 1 van 1

Gift card American Eagle Outfitters

Geplaatst: 20 nov 2014, 17:53
door Sienna
Hallo,

Mijn man moet voor mijn dochter een kerstcadeautje kopen. Nu had ik vanmiddag het idee om een gift card te kopen bij 'American Eagle Outfitters'. Deze kan zij dan spenderen tijdens onze vakantie in juli 2015. De card zou normaal per mail verstuurd worden, maar nu heb ik volgende mail terug ontvangen:

"Carl,
To enhance security, your order was pulled for additional verification.
If you would like for us to attempt authorization, please make a copy, take a screenshot or scan the following information and send an email to customerservice@ae.com.
· A copy of your passport or driver’s license
· A copy of the billing statement from the card used on your order showing the last 4 digits of the account, as well as your name and billing address
If you are unable to send an email with the necessary information, you may send a fax to 1.724.779.7891. If you have any further questions please call 1-866-338-2389 (24 hours a day, 7 days a week) and we would be happy to assist you.
Have a great day!
Michael
American Eagle Outfitters
CustServ@AE.com"

Is dit de normale gang van zaken? Ik heb tot nog toe nog nooit een kopij van onze identiteitskaart moeten mailen als ik iets kocht of bestelde via internet.

Grt,

Re: Gift card American Eagle Outfitters

Geplaatst: 20 nov 2014, 21:21
door 6foot6
Misschien wordt dit de normale gang van zaken, althans bij hen.
Altijd nog beter dan een weigering zoals bij Walmart.
Een rekeningafschrift waarbij je de eerste 12 cijfers onleesbaar maakt kan geen kwaad en ook op je rijbewijs is niet veel te ontdekken.

Een kopie van een paspoort zou ik niet zonder ingrijpende bewerking verzenden.