Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Brief vanuit Amerika
Brief vanuit Amerika
Hallo ik verstuur brieven met kennissen uit Amerika. Nu duurt het alleen al meer als 7 dagen voordat ik hem binnen heb. Ik ben gewend als diegene hem op bijv maandag verstuurd ik hem de volgende maandag binnenkrijg. Nu heeft diegene hem op zaterdag verstuurd en de zaterdag erna had ik hem nog niet binnen het is nu al bijna de 2e zaterdag hoe kan dit?
-
Bennogr
- Amerika-expert
Re: Brief vanuit Amerika
Dat kan omdat het soms lijkt of echte brieven, via de gewone post, overgebracht worden door een vliegende vis (luchtpost!). En dat arme beestje moet af en toe rusten.
Serieus: er is geen pijl te trekken op hoe lang (of hoe kort) de post tussen de VS en Europa erover doet. Soms is het er binnen een paar dagen, soms kan het weken duren.
Geduld is een schone zaak in dit soort gevallen.
Serieus: er is geen pijl te trekken op hoe lang (of hoe kort) de post tussen de VS en Europa erover doet. Soms is het er binnen een paar dagen, soms kan het weken duren.
Geduld is een schone zaak in dit soort gevallen.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Re: Brief vanuit Amerika
Bedankt voor het antwoord
dan zal ik nog even geduld moeten hebben, maar dat heb ik wel 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 11538 Weergaves