Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Big_Mo
Amerika-expert
Berichten: 1548
Lid geworden op: 05 dec 2013, 19:03

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door Big_Mo »

Maar het is niet aan de ING dat WalMart de kaart accepteerd of niet. Ik had het zelfde probleem in Canada. Sommige winkels werken wel sommige niet. Ik kreeg een verhaal te horen dat het heeft de maken met het banken systeem waar de winkelier haar / zijn pinautomaat en bankzaken mee doet. Geen idee of dit waar is of niet, maar het is iig niet de schuld van ING.

Even een edit - van de ING website:
Belangrijk om te weten: beperkingen in het buitenland
U kunt uw Betaalpas gebruiken op betaalpunten met het Maestro-logo. In bepaalde landen hebben banken tijdelijke maatregelen genomen om fraude te voorkomen. Hierdoor kan uw geldopname geweigerd worden, ook als u het gebruik van uw pas correct heeft ingesteld. Dat is dan meestal ook het geval als u een betaalpas heeft van een andere bank. Nederlandse banken hebben hier helaas geen invloed op. Wij adviseren u altijd een alternatief betaalmiddel mee te nemen naast uw Betaalpas. Bijvoorbeeld een creditcard.

https://www.ing.nl/particulier/betalen/ ... index.html

Het ligt dus aan de banken hier in de VS
michelvd
Amerikafan
Berichten: 267
Lid geworden op: 19 apr 2011, 11:30
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Amsterdam

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door michelvd »

Ik ben eigenlijk gestopt met proberen te betalen met de ING pas, het werkt meestal niet.
Alleen tanken gaat vaak goed en betalen bij Vons/Safeway gaat goed en dan gebruik ik ook de cashback optie.
Voor de rest is de creditcard wel zo makkelijk.
Gebruikersavatar
Big_Mo
Amerika-expert
Berichten: 1548
Lid geworden op: 05 dec 2013, 19:03

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door Big_Mo »

Target net met mijn ING pas betaald en met Chip moeten gebruiken zonder problemen.
Gast

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door Gast »

Ik betaalde overal met ING pas, maar alleen Walmart heeft blijkbaar met de komst van de nieuwe terminals problemen met ING passen, ook Rabo werkt niet bij Walmart.

Bij pompstations waar een Maestro logo stond geen problemen met pinnen aan de pomp.
Gebruikersavatar
Hinko
Amerika-expert
Berichten: 4906
Lid geworden op: 01 aug 2011, 21:12
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door Hinko »

kun je al contactloos betalen in de VS?
Gebruikersavatar
Big_Mo
Amerika-expert
Berichten: 1548
Lid geworden op: 05 dec 2013, 19:03

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door Big_Mo »

Nog niet echt bij vele maar je ziet het wel meer e n meer worden
Gebruikersavatar
Maarten-Annique
Amerikakenner
Berichten: 516
Lid geworden op: 18 okt 2010, 14:08

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door Maarten-Annique »

Big_Mo schreef:
Maarten-Annique schreef:Om moedeloos van te worden.
Zo erg is het toch weer niet. Gewoon ergens anders even wat extra halen of met je CC betalen. Of bij een andere keten shoppen!
Of het erg is of niet was niet de strekking van mijn post. Je reactie is voor mij niet relevant. Ik breng het probleem ter sprake. Dat er andere mogelijkheden zijn is mij volledig helder. Ik reis niet voor het eerst naar de USA. Ik zie een forum als middel om zaken te bespreken, op te lossen of the bediscussieren.
Gebruikersavatar
RiverCola
Amerika-expert
Berichten: 6344
Lid geworden op: 16 nov 2007, 16:20
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Rotterdam

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door RiverCola »

Nou, nou, nou....

Bespreken en bediscussiëren, dat doet Big_Mo toch ook door zijn mening te geven? Beetje erg onaardig hoor, zijn bijdrage wegzetten als 'niet relevant'. Je wilt zaken blijkbaar enkel bediscussiëren als de reacties jouw aanstaan?

Ik ben het met hem eens. Zo'n groot probleem is het nu ook weer niet, hooguit een beetje lastig als je liever niet steeds je creditcard gebruikt. Maar er is niks mis met good 'ol cash om mee te betalen. Of je gaat naar een andere supermarkt. Of je trekt toch die creditcard. Dus moedeloos....? Onnodig inderdaad
Gebruikersavatar
Big_Mo
Amerika-expert
Berichten: 1548
Lid geworden op: 05 dec 2013, 19:03

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door Big_Mo »

Laten we het gezellig houden. Kennelijk is Maarten - Annique een beetje met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag en dat gebeurt ons allemaal wel eens. Het is inderdaad vervelend dat de ING pas niet overal werkt maar zoals ik een stukje terug heb aangegeven helaas is dat niet de fout van ING maar van Wal-Mart. Als Maarten - Annique er echt heel erg moedeloos is, zou ik adviseren Wal-Mart te contacteren via de telefoos: +1 800 925 6278 of via email op deze pagina en vervolgens Company Feedback and Questions aan te klikken: https://corporate.walmart.com/contact-u ... e-feedback. Wellicht doen ze wat met je feedback Maarten - Annique en kan je dit met ons delen, wellicht een juiste oplossing niet waar? Een hele fijne Hump Day!
simba7
Amerika-newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 dec 2014, 09:58
Aantal x V.S. bezocht: 30

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door simba7 »

Soms is het wel erg als je niet kan betalen met je ING-betaalpas. Bij Walmart lukt het niet bij een aantal andere winkels in Amerika weer wel. Ik heb een credit card van American Express en een betaalpas van de ING. Recent was ik in Canada, daar ging ik wat eten in een restaurant langs de snelweg. Mijn ING-bankpas werd niet geaccepteerd evenals mijn Amex credit card. De lunch was reeds genuttigd. Indien je dan niet toevallig nog wat Amerikaanse dollars (contant) bij je hebt is de situatie wel erg vervelend. Daarnaast wordt de American Express card zelfs in Amerika niet overal geaccepteerd. Het is dus niet altijd mogelijk met een credit card en een bankpas op zak in Amerika bij de kassa te betalen. Even naar een andere winkel gaan kan wel maar bij een restaurant is dat (na de maaltijd) wel erg lastig. Relevante informatie is dan vooral voor mensen die niet al te vaak naar Amerika gaan erg nuttig.

Om opmerkingen over de credit card te voorkomen. Ik heb een Amex card omdat dan mijn KLM sky miles na 20 maanden niet verlopen en ik soms met Delta vlieg.
Yesse
Amerika-ontdekker
Berichten: 47
Lid geworden op: 25 sep 2016, 09:11
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door Yesse »

Terpies schreef:Ik betaalde overal met ING pas, maar alleen Walmart heeft blijkbaar met de komst van de nieuwe terminals problemen met ING passen, ook Rabo werkt niet bij Walmart.

Bij pompstations waar een Maestro logo stond geen problemen met pinnen aan de pomp.
Goed dat je het zegt, wij hebben toevallig alleen maar ING en Rabo.. En creditcards van beide banken. Weten jullie of deze wel werken? Anders toch maar even op letten voor we de Walmart instappen
Gebruikersavatar
Christian
Amerikakenner
Berichten: 848
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door Christian »

Met een Mastercard of Visa kun je vrijwel overal betalen.

Wij hebben alleen een Mastercard via ING en daar hebben wij nog altijd mee kunnen betalen. Wij pinnen maar heel af en toe om wat fooi geld in handen te hebben.
Gebruikersavatar
chippie777
Amerikakenner
Berichten: 1175
Lid geworden op: 11 feb 2013, 17:29
Aantal x V.S. bezocht: 21
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door chippie777 »

Ik heb dit onderwerp lang geleden gestart. Net weer terug van een weekje USA. Betalen met de ING betaalpas bij de Walmart is niet gelukt. In verschillende Walmarts geprobeerd zonder resultaat. In andere winkels lukte het wel. Sommige niet. Dan lukt het altijd wel om met een creditcard te betalen. In een van die winkels werd aangegeven dat het aan de software ligt van de cardreader die ze gebruiken. Zij gaven aan dat ze zelf konden kiezen welke opties/kaarten zouden moeten werken. Met andere woorden; proberen en kijken waar het lukt. Gelukkig zijn er genoeg alternatieven om te betalen.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
Gebruikersavatar
Maarten-Annique
Amerikakenner
Berichten: 516
Lid geworden op: 18 okt 2010, 14:08

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door Maarten-Annique »

Het is niet onoverkomelijk, maar wel jammer dat het nog steeds niet werkt. :wink:
Gebruikersavatar
Symbolio
Amerikafan
Berichten: 172
Lid geworden op: 06 jun 2011, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Omgeving Eindhoven

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door Symbolio »

Wij proberen het niet eens meer. Gelukkig in het bezit van meerdere creditcards met fatsoenlijke limieten.
Omgeving Cleveland, tanken lukte alleen bij de K-mart (Super-K) met NL-bankpas (ING/Rabo).
SF/LA/LV reis. Betalen lukte nergens met NL-bankpas (tankstations/walmart/Safeway)
Vorig jaar in Denver, paar keer getest, paar keer werkte het meteen. Idem dito met een zipcode aan de pomp voor de creditcard. Meestal was het zo: zipcode lukte totaal niet, debet-card geen probleem. Debet-card werkte niet? Elke zipcode werd geaccepteerd op de NL-creditcards (ING, Visa's en Rabo afwisselend).
El Paso '86
El Paso '97
Cleveland '11
Southwest '13
Denver '16
Pacific Northwest ‘19
Florida ‘22
Gebruikersavatar
lelici
Amerika-ontdekker
Berichten: 63
Lid geworden op: 11 okt 2009, 17:34
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door lelici »

chippie777 schreef:Ik heb dit onderwerp lang geleden gestart. Net weer terug van een weekje USA. Betalen met de ING betaalpas bij de Walmart is niet gelukt. In verschillende Walmarts geprobeerd zonder resultaat. In andere winkels lukte het wel. Sommige niet. Dan lukt het altijd wel om met een creditcard te betalen. In een van die winkels werd aangegeven dat het aan de software ligt van de cardreader die ze gebruiken. Zij gaven aan dat ze zelf konden kiezen welke opties/kaarten zouden moeten werken. Met andere woorden; proberen en kijken waar het lukt. Gelukkig zijn er genoeg alternatieven om te betalen.
Om nog even terug te komen op de vernieuwde software van Walmart: wij ondervonden vorig jaar precies hetzelfde probleem als velen hier met onze SNS met Maestro Logo in CO,UT, NV en CA.
Totdat een supervisor ons de oplossing vertelde. Het klinkt ietwat vreemd en omslachtig maar het hielp wel:
je moet je Pin kaart 3 x VERKEERD om onder in het apparaat steken, dan swipen, en dan krijg je wel de optie te zien om te cashbacken en doe je gewoon wat je altijd deed. Nog even een belangrijke opmerking: de cassiere moet tijdens dit proces helemaal niets doen en overal vanaf blijven. Deze cassieres hebben nl. de neiging om het beter te weten, en voelen dit als een inbreuk in hun domein... :D
Dit werkte vervolgens in elke supermarkt. Hopelijk wekt dit dit jaar ook nog. Laat eens iets weten, mocht je het geprobeerd hebben.
Succes en groetjes!!
Gebruikersavatar
Roelarex
Amerika-ontdekker
Berichten: 37
Lid geworden op: 01 jul 2017, 18:39
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door Roelarex »

Lelici, fijn dat je het topic even omhoog haalt. Wij gaan over een paar weken voor het eerst naar Amerika en hebben (naast een cc) bankpassen van Rabo en ING, en dit is voor het eerst dat ik over dit probleem lees!

Ik ben zelf nogal een liefhebber van cash betalen i.p.v. gedoe met apparaatjes en zipcodes uitproberen (met een rij zuchtende mensen achter me). Ik vroeg me af op dit probleem zich ook voordoet bij "gewone" ATM's? We hebben een flinke buffer aangelegd op onze betaalrekeningen, maar als we het aldaar niet kunnen opnemen....
Gebruikersavatar
lelici
Amerika-ontdekker
Berichten: 63
Lid geworden op: 11 okt 2009, 17:34
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door lelici »

Roelarex; dit cashbacken aan de kassa's doe je nou net om niet de hoge transferbedragen aan de ATM's te hoeven betalen.
Ik cashback alleen maar en haal nooit wat uit een ATM. Dat scheelt een flinke duit als je 4 weken door de USA toert!
Bij de ATM's zul je overigens geen problemen ondervinden, veronderstel ik. Het probleem met cashbacken vond nl. zijn oorzaak aan de vernieuwde software van de Walmart Terminals!!
SanFran
Amerikakenner
Berichten: 1280
Lid geworden op: 22 aug 2015, 22:03
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door SanFran »

Roelarex, wij zoeken meestal een gewone bank op en nemen daar geld op bij een automaat. Die kosten liggen vaak wat lager dan bij een ATM. Maar bij ATM kun je gewoon pinnen hoor. Daarnaast pinnen we vaak grotere bedragen in één keer, zodat we niet elke dag bezig zijn en steeds die kosten maken.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door roelb »

Euh? Zo'n "automaat" heeft een ATM :-)

Wellicht bedoel jij de tarieven van een reguliere bank ATM in vergelijking tot losstaande ATM's die je vaak in winkels oid ziet? Die tarieven ontlopen elkaar niet zo veel hoor. Sterker nog, soms zijn die laatste zelfs goedkoper.

De goedkoopste manier van "pinnen" blijft cashback. Dan betaal je geen enkele toeslag.

Maar wat je ook doet: kies nooit (en dan ook echt nooit) voor een wisselkoersvoorstel van de eigenaar van de ATM. Dat zijn zonder uitzondering woekertarieven. Kies er /altijd/ voor om het bedrag in dollars van je rekening te laten afschrijven, dan wordt het op basis van de normale wisselkoers van je eigen bank omgezet.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer