Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Melkpoeder baby

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
sharon-vb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Melkpoeder baby

Bericht door sharon-vb »

Met de zoekfunctie kwam ik er niet, al stond me er iets van bij dat er al eens iets over geschreven was....
Mijn dochter is 10 maanden en we hebben twee bussen flesvoeding meegenomen vanuit Nederland. Dit is niet genoeg voor onze reis... Nu stond ik vandaag bij walmart te kijken maar ik heb geen idee wat ik moet kiezen. Zoveel keus, zoveel merken.
Wij hebben Nutrilon voor hongerige baby's. Wat is qua samenstelling hetzelfde idee? En bestaat er hier ook iets als pyjama papje? Die hebben wij altijd en is ook handig om te geven wanneer je onderweg bent.

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes Sharon.
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Melkpoeder baby

Bericht door babarage »

Misschien het handigste om contact met de leverancier op te nemen?
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Als je de fles nog hebt kun je die meenemen naar de winkel en de ingredienten declaraties vergelijken ?
Inge
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Inge »

Ik heb destijds geen pyamapapje (of gelijkwaardig) kunnen vinden. Iets wat er nog een klein beetje op leek, was dit van de Walmart. Alleen erg duur, mijn schoenen vielen ervan uit :lol: . Onze dochter was toen 2 en erg kieskeurig, dus op zich waren wij al blij dat dit er wel in ging (in tegenstelling tot de potjes eten bijv. :roll: ). Wij waren alleen gewend om het voor het (middag) slapen te geven, daar werd ze lekker moe van. Dat ging niet met deze flesjes, die waren volgens mij niet bedoeld om op te warmen.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Het is hier heel ongewoon om pap uit een fles te geven, dus dingen zoals pyjama papje kan je hier niet echt vinden. (Ik dacht trouwens dat dat spul ontzettend veel suiker had? Heb het zelf nooit gezien, werd pas echt populair nadat we uit Nederland weg waren.) Zelfs in gewone pap heb je heel weinig keus, was daar echt geschokt over, helemaal omdat we van Duitsland hierheen verhuisden en in Duitsland heb je ontzettend veel gezonde dingen voor babies. Ik heb van andere Nederlanders wel eens gehoord dat ze melk met een smaakje als vervanging voor het pyjama papje gaven. Misschien lukt dat?

En ja, flesvoeding kiezen is hier heel moeilijk. Heb zelf nooit flesvoeding gebruikt, maar had wel altijd een blik in huis voor noodgevallen. (woonden in een klein stadje en was altijd bezorgd dat er iets op de weg zou gebeuren waardoor ik een paar uur zou moeten omrijden om naar huis te kunnen). Volgens onze kinderarts is elke flesvoeding die hier verkocht wordt in principe goed voor babies. Het grootste verschil is de smaak, sommige babies hebben een heel duidelijke voorkeur voor een merk of zelfs een bepaald soort van een bepaald merk. Zelfs als je je Nederlandse merk hier kan vinden zal de smaak anders zijn trouwens, dus weet niet of dat de moeite waard is. Nutrilon is hiet wel te krijgen in sommige winkels.

Persoonlijk zou ik beginnen met de normale versie van 1 van de grote merken (Enfamil, Similac) omdat die merken overal te krijgen zijn, als je voor een minder bekend merk kiest heb je kans dat je dat later in je reis niet kan vinden. Met 10 maanden zal de kleine al aardig wat mee eten van jullie eten? Onze kleintjes waren trouwens dol op puffs, niet echt veel voedingswaarde maar perfect om ze zoet te houden als we op stap waren. En natuurlijk Cheerio's, perfect voor kleine vingertjes en makkelijk op te ruimen :)
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Ook geen ervaring met melkpoeder, maar inderdaad cheerios en puffs zijn super!
Terug in Texas!
girliecathy
Amerikakenner

Bericht door girliecathy »

Mijn dochter kreeg met 10 maanden gewoon volle melk en die is daar heel groot mee geworden.
Ook at ze al gewoon met de pot mee, die potjes hoefde ze niet. Dus misschien kan je volle melk proberen.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Volle melk wordt hier nog steeds afgeraden tot 12 maanden. Weet niet hoe dat in Nederland is nu?
Inge
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Inge »

Hier ook... Tot 12 maanden opvolgmelk en daarna overstappen op magere of halfvolle melk. Maar inderdaad mijn jongste wilde absoluut geen potjes en at dus al snel met de pot mee. Mijn oudste was een stuk moeilijker (of juist makkelijker :wink: ) en wilde alleen maar uit potjes eten... En dat bleek dus in Amerika best lastig.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Ja, Amerikaanse potjes smaken heel anders! Heel zoet vergeleken met Nederlands. M'n oudste was 8 maanden toen we haar de eerste keer meenamen naar haar grootouders in Texas. Schoonmama had heel lief potjes met fruit en groenten gehaald, maar ons meiske vond dat maar niets. Oudste vond potjes sowieso niet echt lekker.

Maar nr.2 had liever potjes dan 'echt' eten, en dan het liefst de Amerikaanse pasta :shock: Snapte er niks van, de Duitse potjes waren veel lekkerder, maar hij wilde alleen de Amerikaanse.

Nr. 3 en nr. 4 vonden potjes ook niet echt spannend, al at nr. 4 wel regelmatig fruit uit een potje omdat lekker fruit moeilijk te krijgen was in ons kleine stadje.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer