Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Superbowl
-
- Amerika-expert
Re: Superbowl
Om coaches, sportverslaggevers en koffiedikkijkers te citeren: de ploeg die de meeste punten scoort, wint.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Ik gun het dit jaar de seahawks
Laat ze maar eens hun aller eerste superbowl winnen !

Ik hoop de Seahawks, dan wordt het hier een gekkenhuis!
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik stond in Mei nog voor het stadion van de Bronco's.... Peyton gaat het gewoon doen zeg ik dus maar 

Ik hoop de Broncos.
Ik heb pas een wedstrijd gezien van de Seahawks, tegen SF, en het was werkelijk niet om aan te gleuren!
Maar goed ieder zo zijn voorkeur! Daarnaast spelen er drie ex spelers van UK bij de Broncos! Had trouwens liever SF tegen de broncos gehad
Ik heb pas een wedstrijd gezien van de Seahawks, tegen SF, en het was werkelijk niet om aan te gleuren!
Maar goed ieder zo zijn voorkeur! Daarnaast spelen er drie ex spelers van UK bij de Broncos! Had trouwens liever SF tegen de broncos gehad
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Lexington, Kentucky
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Manlief was net deze week in Seattle en zei dat het er nu al helemaal van in de ban is. Wij hopen ook Seahawks, we hebben veel meer met Seattle dan met Denver.Jrabakker schreef:Ik hoop de Seahawks, dan wordt het hier een gekkenhuis!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Vanuit Bailey, Colorado : BRONCOS!!!
- pelsmaker
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Mijn geld staat op de Broncos.
Ik ben momenteel in New York maar ga de wedstrijd niet bijwonen. Goedkoopste kaartje op stubhub is bijna 1600$ 

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik hoorde net op de radio dat de burgemeester van East Rutherford eerst zelfs niet bij de wedstrijd zou zijn. Hij was niet uitgenodigd en wilde dan maar zelf betalen, maar dat was te duur. De eigenaar van de Indianapolis Colts hoorde dat en nu zal de burgemeester vanuit een van de "boxes" kijken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Volgens een Madden NFL25 simulatie gaan de Broncos met 31-28 winnen in overtime.
Mijn vriendin gaat voor de Seahawks, dus dat betekent automatisch dat ik zondag Broncos fan ben.
Moet het wel een beetje spannend houden!

- AnnInBC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Go SEAHAWKS!!!!
Dat zou geweldig zijn voor hen en wij vieren mee...hahaha!

Ik hoop de Broncos, met name vanwege Peyton Manning.
Als Cards fan steun ik de NFC West afvaardiging; Go Legion of Boom!
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
iemand een idee eigenlijk waar je de superbowl kan bekijken maar via Amerikaans commentaar. Want dat maakt het toch altijd net ietsje beter 

- girliecathy
- Amerikakenner
Mijn support gaat naar de Seahawks 

Ik vind er zelf niet zo veel aan, maar mijn man is fan van de Seahawks (omdat de Bengals uitgeschakeld zijn)