Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

School project

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Eva&Joelle
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 5

School project

Bericht door Eva&Joelle »

Hallo!
Wij, Eva & Joelle, maken ons profiel werkstuk ( havo eindexamen project) over raciale tegenstellingen in de VS.
Hiervoor hebben wij al het nodige onderzoek gedaan, maar voor het hoofdstuk over hoe raciale tegenstellingen nú spelen in de VS hebben wij respons op onze enquete nodig.
Dit is voor ons echter erg lastig te verkrijgen omdat wij allebei in Nederland wonen en de enquete door Amerikaanse burgers ingevuld moet worden.
Daarom wil ik via deze weg vragen of jullie ons willen helpen door onze enquete in te vullen : https://www.surveymonkey.com/s/Q2X76DT
Het duurt maar een minuutje en het zou ons echt heel erg helpen! Alvast bedankt!
Zou iemand misschien een idee hebben waar we onze enquete nog meer kunnen posten om respons te krijgen?

Excuses als dit forum hier niet voor bedoeld is, we zijn een beetje desperate voor respons haha (:
Color01
Amerika-expert

Re: School project

Bericht door Color01 »

Done
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Eva&Joelle schreef:Zou iemand misschien een idee hebben waar we onze enquete nog meer kunnen posten om respons te krijgen?
Ik zou Facebook proberen. Plaats daar dezelfde oproep (in het Engels) en vraag of Amerikaanse burgers (wel handig als je er zelf een paar kent al) jullie bericht willen invullen en delen. Volgens mij kan het dan snel gaan. Hoeveel Amerikaanse burgers heb je minimaal nodig voor jullie enquête?

Edit: mijn volgende bericht verwijderd. Ik had niet goed gelezen.. ik dacht dat je naast Amerikaans staatsburger ook in een voormalig slavenstaat moest wonen om deze enquete te kunnen invullen.
Sandy
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

Als jullie de grammatica en zinswijze wat verbeteren wil ik het best delen met mijn vrienden en kennissen. Het is hier in het zuiden een ontzettend gevoelig topic, en je enquete komt nu wat klunzig over om zo maar met iedereen te delen.
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Jammer.... dat Eva & Joelle niet even komen om te kijken of er op hun vraag is gereageerd.
Sandy
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer