Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
TV TIP: Backroads USA op Canvas vanaf 2 Sept
- EstherAnna77
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
TV TIP: Backroads USA op Canvas vanaf 2 Sept
Vijf afleveringen. De hele week elke werkdag om 18.30 op Canvas, 2 t/m 6 sept. Documentaire over legandarische landelijke wegen in de USA.
“Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor” – Mark Twain
DV2014 selected. Hopelijk in lente 2014 richting Santa Rosa, CA!!!!
DV2014 selected. Hopelijk in lente 2014 richting Santa Rosa, CA!!!!
-
sabrinacom
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: TV TIP: Backroads USA op Canvas vanaf 2 Sept
Leuk! Dat ga ik alvast instellen.bedankt voor de tip!
Re: TV TIP: Backroads USA op Canvas vanaf 2 Sept
Dat lijkt me inderdaad erg leuk! Wil ik zeker zien!
Jammer van het tijdstip (onmogelijke tijd als je drie kleine kinderen hebt). Zal eens kijken of het via Uitzending Gemist teruggekeken kan worden...
Jammer van het tijdstip (onmogelijke tijd als je drie kleine kinderen hebt). Zal eens kijken of het via Uitzending Gemist teruggekeken kan worden...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 9432 Weergaves
-
Laatste bericht door kastelke
-
- 5 Reacties