Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Fora zoals deze maar dan voor amerikanen welke naar europa
-
De Buurman
- Amerika-ontdekker
Fora zoals deze maar dan voor amerikanen welke naar europa
Eigenlijk omgekeerde wereld maar omdat ik nieuwsgierig ben hoe de gemiddelde amerikaanse tourist denkt over en voorbereid op een trip naar europa/nederland ben ik op zoek naar links hierover.
wie kan me een stukje op weg helpen met bv links naar fora of sites.
wie kan me een stukje op weg helpen met bv links naar fora of sites.
-
De Buurman
- Amerika-ontdekker
Re: Fora zoals deze maar dan voor amerikanen welke naar euro
kijk, een begin is er al!
alle info is natuurlijk welkom
Wat slecht zeg..Arno schreef:http://forum.everythingnetherlands.com
-
De Buurman
- Amerika-ontdekker
dat is dan weer jammer...
maar wellicht dat ik niet helemaal specifiek was. Zoals mensen dit forum gebruiken om informatie in te winnen over zijn of haar reis naar de USA zoek ik dus fora van amerikanen die hetzelfde doen maar dan voor europa en/of nederland.
maar wellicht dat ik niet helemaal specifiek was. Zoals mensen dit forum gebruiken om informatie in te winnen over zijn of haar reis naar de USA zoek ik dus fora van amerikanen die hetzelfde doen maar dan voor europa en/of nederland.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Of gewoon http://www.europa-forum.nl/ (maar die is in het nederlands)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Tripadvisor wordt volgens mij wel veel gebruikt.
-
De Buurman
- Amerika-ontdekker
dat lijkt er zeer zeker op! dankcincijansen schreef:Deze? http://www.city-data.com/forum/europe/
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarom, als ik vragen mag? Misschien dat mensen nog aan andere dingen denken als ze je specifieke reden kennen.De Buurman schreef: Zoals mensen dit forum gebruiken om informatie in te winnen over zijn of haar reis naar de USA zoek ik dus fora van amerikanen die hetzelfde doen maar dan voor europa en/of nederland.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
De Buurman
- Amerika-ontdekker
Omdat ik benieuwd ben waar amerikanen op zoeken, wat hun vragen zijn, bedenkingen, suggesties e.d. als men op vakantie wil naar europa. Dus net zoals wij nederlanders doen hier op het forum maar dan door de ogen van een amerikaan richting europa.kastelke schreef:Waarom, als ik vragen mag? Misschien dat mensen nog aan andere dingen denken als ze je specifieke reden kennen.De Buurman schreef: Zoals mensen dit forum gebruiken om informatie in te winnen over zijn of haar reis naar de USA zoek ik dus fora van amerikanen die hetzelfde doen maar dan voor europa en/of nederland.
Grappig om te lezen dat er veel vragen zijn mbt "racisme" in Europa.
-
De Buurman
- Amerika-ontdekker
viel mij ook al op. Forum wat hier is gepost overigens bijzonder weinig over nederland specifiek. Vooral londen en parijs zijn in trek net zoals berlijn.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ook erg overzichtelijk dat ze 1 subforum genaamd 'Europe' hebben en daar dus alles bij elkaar hebben staan.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
De vragen die ik hier krijg van Canadezen zijn ook erg gericht op eten: wat zijn de typische dingen om te eten (in mijn geval dus in Belgie).
Vaak trekken Canadezen dus een dag uit om de Oosthoek te gaan bezoeken, want het bewustzijn rond die oorlog ligt hier erg hoog en ik verbaas me er ook over hoeveel mensen ik al tegen ben gekomen die een familielid hadden die in Belgie gevochten heeft.
En dan schiet er nog 1 dag over voor iets anders (want ze zijn op doorreis in Belgie, of ze gaan hun familieroots verkennen in de UK), dus willen ze weten of ze nu beter naar Brussel gaan, of naar Brugge.
Vaak trekken Canadezen dus een dag uit om de Oosthoek te gaan bezoeken, want het bewustzijn rond die oorlog ligt hier erg hoog en ik verbaas me er ook over hoeveel mensen ik al tegen ben gekomen die een familielid hadden die in Belgie gevochten heeft.
En dan schiet er nog 1 dag over voor iets anders (want ze zijn op doorreis in Belgie, of ze gaan hun familieroots verkennen in de UK), dus willen ze weten of ze nu beter naar Brussel gaan, of naar Brugge.
Elke
-
De Buurman
- Amerika-ontdekker
ben even op bovenstaand forum aan het neuzen geweest maar de header europe is wel heel uitgebreid. daar staat werkelijk alles dus ook over verhuizen, mensen die er wonen en ga zo maar door.
heb nog niet heel veel weten te vinden over op vakantie gaan in nederland en specifieke vragen hierover. Toch nog even verder zoeken!
heb nog niet heel veel weten te vinden over op vakantie gaan in nederland en specifieke vragen hierover. Toch nog even verder zoeken!
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Heb je de door mij opgegeven link ook bekeken?
-
De Buurman
- Amerika-ontdekker
wel gezien nog niet bekeken. duik er gelijk even in...Marenko schreef:Heb je de door mij opgegeven link ook bekeken?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht