Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoe kan men aan coupons komen voor kleding/schoeisel?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
druppel
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Hoe kan men aan coupons komen voor kleding/schoeisel?

Bericht door druppel »

Nu is Amerika zeker in de outlets al goedkoop, maar twee jaar geleden lukte het ons om Levi's 501 door middel van diverse coupons voor 8 dollar per stuk te kopen, all stars voor 10 dollar en zo nog een heleboel meer.
Zijn er nog meer mensen die coupons gebruiken voor aankopen in Amerika en zo ja hoe komen jullie eraan / waar vinden jullie ze? Ik vind het een waanzinnig systeem wat het nog net een stukje leuker maakt!
gymnastics; just do it !
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Hoe kan men aan coupons komen voor kleding/schoeisel?

Bericht door Loek »

In de plaats waar je wilt gaan winkelen de zaterdag editie kopen van de lokale (grote) krant. Die zit meestal boordevol coupons, ook voor department stores als H&M, Kohls, JC Penny's etc. Je kunt ook kijken op de website van de winkel waar je wilt kopen, soms worden daar coupons vermeld die je kunt afdrukken. De website Coupons.com is een goeie bron van coupons. Tenslotte als je een US staat binnenrijdt en je bezoekt het welcome/visitors center kun je daar vaak coupons vinden, maar die zijn meestal meer voor hotels en toeristische attracties.
druppel
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door druppel »

bedankt ! Die van de zaterdagskrant wist ik nog niet , ik dacht dat het alleen voor boodschappen was ! ( die van websites gebruik ik al heel erg veel )
gymnastics; just do it !
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Bij ons is het de zondagskrant. Het kan dus een beetje varieren. Woensdag heeft ook veel reclame volgens mij.
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

http://www.premiumoutlets.com/index.asp

Aanmelden als VIP en je kunt je aanmelden (vinken) voor locaties waar je heen wilt. Dan kan je coupons bekijken, printen etc. Ook een voucher voor een coupon boekje wat je terplekke gratis kunt afhalen.
Dan is het kijken waarmee je voordeligste uit bent! Scheelt erg veel geld!
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

http://www.retailmenot.com behoort tot een van mijn favorieten!
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
monster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door monster »

Grappig, wij zijn toch al wat keertjes in de USA geweest en houden enorm van outlet shoppen e.d., maar nooit geweten dat er coupons bestaan om spulletjes nog goedkoper te kunnen aanschaffen..... Thanks voor de goede tips!
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
druppel
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door druppel »

iedereen weer bedankt !!
Bij sommige outlets krijg je zelfs nog meer , bij targets kregen we twee jaar geleden op vertoon van een coupon van hun website een kado kaart van 5 dollar ( nou ja ...we hebben er twee keer eentje gehad van 50 dollar ) verder halen we inderdaad veel van de website van de outlets zelf, maar ook van de merken die we leuk vinden ( levi's nike, adidas enz. enz. ) vaak is dat dan nog eens 30 over de outletprijzen ...en als je dan dat weekend geen tax hoeft te betalen en het is ook nog eens 30% extra omdat ...( vul zelf maar in ...) dan kom je op erg leuke prijzen !)
retailmenot heb ik inderdaad vorige keer ook erg leuke coupons afgehaald !
gymnastics; just do it !
OrangeDaisy
Amerikafan

Bericht door OrangeDaisy »

Die coupons van Coupons.com bijvoorbeeld, kun je die overal inleveren? En hoe lang zijn ze geldig?
Groet, Gerda

A Journey of a Thousand Miles, Must Begin With a Single Step.

Mijn reisblog: http://gerdagaatnaaramerika.blogspot.nl/ *work in progress*
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Is het normaal in de VS dat je overal een coupon voor nodig hebt? of gebruiken ze ook gewoon kassakorting? Bijvoorbeeld in NL wanneer de Etos 2+1 gratis hanteert dan pak je gewoon 3 items en bij de kassa maakt die er 2 van zonder een coupon.
Marion K
Amerikafan

Bericht door Marion K »

Ik gebruik ook heel vaak retailmenot.com. En voordat ik ook maar iets online bestel google ik altijd of er coupons zijn. (Naam van de winkel en het woord coupon of coupon codes.) Vaak vind ik dan een coupon code voor gratis verzenden, $5 of $10 korting, of 10% korting.
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

DejaVu schreef:Is het normaal in de VS dat je overal een coupon voor nodig hebt? of gebruiken ze ook gewoon kassakorting? Bijvoorbeeld in NL wanneer de Etos 2+1 gratis hanteert dan pak je gewoon 3 items en bij de kassa maakt die er 2 van zonder een coupon.
Kassa korting is normaal, net zoals je in NL hebt. Coupons verschijnen bij de meeste mensen in de zondag editie van de krant, maar er zijn ook veel op internet te vinden. Sommige supermarkten verdubbelen de waarde van de coupon tot een bepaald bedrag. Wij doen best veel met coupons en zo weet ik dat ik bij de supermarkt in ieder geval nooit voor wortels, tomaten saus en spaghetti hoef te betalen. Een coupon is ook goed met een aanbieding te combineren, zo hebben we vandaag 4 dozen Cheerios (een merk cereal, geen idee wat het NLse woord daarvoor is) gehaald die in de aanbieding waren voor $6 voor 4 stuks. Daar leverden we dan 4 keer een $0.60 coupon op in, die onze winkel verdubbeld naar $1.20 per stuk (dus -$4.80). De supermarkt had echter ook nog een "store coupon" die er nog eens $0.50 afhaalde, en een website die bij aankoop (zien ze doordat je klantenkaart geregistreerd is) ook nog een $0.75 teruggeeft. Om een lang verhaal kort te maken... bij de kassa betaalden we in totaal $0.70 voor 4 dozen, maar we krijgen daarvan nog eens 75 cent terug.

En dan hebben we het nog niet eens over de echte deals die je vaak bij drugstrores zoals CVS kan krijgen :D
Ik besteed er per week ongeveer een uur aan om de meeste dingen uit te zoeken, maar we (en de meeste mensen om ons heen omdat we veel te veel spullen hebben) hebben dan ook voldoende toiletpapier, make-up, tandpasta, shampoo etc. voor een lange, lange tijd. Bij deze dingen krijgen we vaak geld toe, ipv geld te betalen. De dingen die we niet zelf gebruiken doneren we vaak. Er is altijd wel iemand die het nodig heeft.
druppel
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door druppel »

is het altijd zo dat je coupon over coupon ( korting over korting ) mag gebruiken ..ik sta helemaal verbaasd wat ik zie op t.v maar tot op dit moment heb ik pas 1 keer in al mijn keren amerika iemand zien shoppen met coupons dus voor mij is het allemaal nog wat onzeker ( en om nou compleet voor gek te staan ...)
gymnastics; just do it !
thieu1989
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door thieu1989 »

Ik begrijp ook niet dat je blijkbaar in Amerika maar coupon over coupon kunt inleveren, in NL staat er 9 van de 10 keer op zo'n coupon "Niet in combinaties met andere acties/waardebonnen". Is dat normaal in Amerika?
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Een aanbieding kun je in de meeste gevallen combineren met een coupon. Maar de algemene regels is 1 coupon per product. Sommige winkels hebben "store coupons" die gecombineerd kunnen worden met een "manufacturers" coupon. Dat, plus een aanbieding zorgt vaak voor de deals die je op die programma's voorbij ziet komen. Kleding winkels hebben vaak maar 1 coupon per transactie, niet per product.
Voor je een coupon inlevert, kijk dan goed naar de voorwaarden die in de kleine letters geschreven staan, daar leer je ook veel van.
druppel
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door druppel »

super bedankt voor alle antwoorden !!
gymnastics; just do it !
Pareltje
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Pareltje »

Je kan het ook tot het extreme door laten slaan, en net als deze mensen aan de sport extreme couponing gaan doen :clap: Die mensen kunnen pas besparen!

Zelf probeer ik ook altijd zo veel mogelijk te besparen op bepaalde dingen hier in NL om uiteindelijk ook weer een reis naar Amerika bij elkaar te kunnen gaan sparen. Inkopen doen bij de Aldi of Lidle ofzo (en inderdaad ook met de leuke 2 voor 1 acties etc). Beetje jammer dat je hier het niet voor elkaar krijgt iets van 90% te besparen op de boodschappen met coupons. Daarnaast probeer ik ook altijd zo goedkoop mogelijk bijvoorbeeld kleding online te bestellen. En dan uiteindelijk heb ik vast weer een reisje naar Amerika samen gespaart hoop ik!

Is het jou al gelukt met de coupons? Of valt het nog een beetje tegen?
Ursula
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Ursula »

Ik ga ook eens neuzen. Geen idee in welke outlet wij uit zullen komen.
Afbeelding
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

dimple schreef:http://www.premiumoutlets.com/index.asp

Ook een voucher voor een coupon boekje wat je terplekke gratis kunt afhalen.
Deze wordt ook gegeven op vertoon van de ANWB pas.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer