Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
American Sports in Amsterdam
American Sports in Amsterdam
Hello peeps,
Ik ben een American Sports fan in hart en nieren.
Mijn favoriete teams zijn de New York Mets, New York Knicks en Baltimore Ravens.
Ik heb op een andere page al mede-liefhebbers gevonden waarvan sommige in the States.
Ik ben benieuwd of er mensen in AMsterdam en omstreken zijn die ook zo gek zijn van American Sports en mogelijk wedstrijden samen willen kijken.
Een beetje een American Sportsbar sfeer creëren.
Let me know!!!!
Ik ben een American Sports fan in hart en nieren.
Mijn favoriete teams zijn de New York Mets, New York Knicks en Baltimore Ravens.
Ik heb op een andere page al mede-liefhebbers gevonden waarvan sommige in the States.
Ik ben benieuwd of er mensen in AMsterdam en omstreken zijn die ook zo gek zijn van American Sports en mogelijk wedstrijden samen willen kijken.
Een beetje een American Sportsbar sfeer creëren.
Let me know!!!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2436 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-