Eind juni tot half juli gaan we (ik met 2 vriendinnen) naar de USA. We zouden graag eens naar een sportwedstrijd gaan kijken en voor die periode lijkt alleen het baseballseizoen bezig te zijn. We zouden op 28 of 29 juni in Denver gaan kijken.
En nu komt mijn totale onkunde op het gebied van baseball boven Wat ik al uitgedokterd heb, is da ze op die dagen tegen de Giants spelen, maar zijn die wedstrijden verdeeld over 3 dagen? Of is het (zoals bij wel meer sporten) op zaterdag of zo de wedstrijd van reserven (of jeugd,...) en op zondag dan de 'echte' ploeg?
En mijn tweede vraag: wat zijn de beste plaatsen en de plaatsen die we best vermijden omdat we dan (bijna) niets zien?
2007: Niagara Falls, NY, Washington, Philadelphia
2008: Florida
2009: Zuidwesten, San Francisco, NY
2010: Zuidwesten
2013: Rondje Denver-Denver met oa Yellowstone, Black Hills
2016: NY
neen, dit is 3x een wedstrijd van de 1ste/echte ploeg .. in juni spelen de Colorado Rockies (die in Denver spelen), 27 keer van de 30 dagen!
zoals bij de meeste sportwedstrijden is het meestal hoe duurder hoe duurder de plaats hoe beter de plaats
hangt dus vooral van je budget af wat je wil uitgeven
maar overal zie je wel goed bij een baseball wedstrijd, desnoods de replays op de grote schermen overal in het stadion
de goedkoopste zijn in soms stadions achteraan het veld (lawn); je betaald heel weinig, maar ziet niet veel
als wij gaan kijken doen we meestal de eerste ring, tussen duur/goedkoop en je ziet nog goed ook
Dankjewel voor de tips! Nu weet ik dat ik niet per se de bijna duurste plaatsen hoef te nemen om toch fatsoenlijk te zien Uiteindelijk gaan we meer voor de sfeer dan voor de sport, maar we zien toch ook nog graag iets
2007: Niagara Falls, NY, Washington, Philadelphia
2008: Florida
2009: Zuidwesten, San Francisco, NY
2010: Zuidwesten
2013: Rondje Denver-Denver met oa Yellowstone, Black Hills
2016: NY
Het maakt inderdaad niet zo veel uit waar je zit, je ziet overal wel goed, alleen zou ik de achterkant (het lage gedeelte) vermijden.
Wij gingen in september in SF naar de Giants kijken en dat was echt een leuke belevenis. Ik kende ook niet zo veel van de regels maar na een tijdje heb je het wel door en het ging ons vooral om de sfeer.
Zie deze post van mij voor enkele foto's : klik
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.