Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kan ik Taco Bell kruiden kopen in Nl, België of Duitsland?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Kan ik Taco Bell kruiden kopen in Nl, België of Duitsland?

Bericht door Jasmino »

Hoi allemaal,

Toen we vorig jaar op vakantie waren in Florida, hebben we heerlijke fajita's en taco gemaakt, met de Taco Bell kruiden die we bij Publix konden kopen. Vooral de Fajita kruiden waren overheerlijk! Mjammie...... Ik heb vorig jaar dan ook een enorme voorraad kruiden meegenomen naar huis, maar helaas waren die al heel snel weer op. Vorige maand heb ik het laatste zakje gebruikt :(

Nu heb ik afgelopen weekend ook weer fajita's gegeten, maar dus zonder de Taco Bell kruiden, en die heb ik toch wel heeeeeeeel erg gemist.

Weet iemand een adres in NL of België waar ik deze kruiden misschien ook kan kopen? Of krijg je die alleen in Amerika?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Bel de Kingsalmarkt in Amstelveen. Die hebben veel Amerikaanse produkten en zijn vrij dichtbij Hoofddorp. Telefoon nummer: 020-6433751
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Hoi Joke,

Ik heb gelijk gebeld, maar helaas, ze verkopen die kruiden ook niet :cry:
Toch bedankt voor de tip!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Jez
Amerikafan

Bericht door Jez »

Jumbo misschien? Die hebben een vrij ruime sortering "buitenlands spul".
De vleesmarinade die ik speciaal uit Amerika had meegenomen is er ook gewoon te koop :roll:
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Och er vast wel iemand op dit forum die die kruiden wil meenemen :wink:
Moet toch lukken :?:
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Bart40 schreef:Och er vast wel iemand op dit forum die die kruiden wil meenemen :wink:
Jij gaat als eerste van de (vaste) forumleden :wink:
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Hee Jacqueline,

Ja ik zou ook zeggen: kun je niks regelen met iemand die toch binnenkort op vakantie gaat in de US? Je woont niet zo ver van Schiphol, dus ik neem aan dat het niet al teveel moeite zou zijn om af te spreken met die persoon om het meteen op Schiphol te komen afhalen.
Ik reis zelf waarschijnlijk ergens in mei terug naar Nederland, dus ik wil best voor je kijken. Hier is geen Publix, maar misschien hebben ze het ook wel bij Walmart of Kroger.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Wij gaan in juni naar Amerika en als ik de kruiden vind wil ik ze best voor je meenemen.
Carola
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Bedankt allemaal, ik vind het aanbod van jullie allemaal geweldig! Joke had per PB ook al aangeboden om ze op te sturen, maar als iemand ze wil meenemen is helemaal geweldig, dat scheelt weer heel wat portokosten!

Graag dus, ik neem het aanbod heel graag aan!
@ Carola: wij komen nog regelmatig in Brunssum, want mijn ouders wonen er en ook onze beste vrienden. Als jij ze wil meenemen, dan kan ik ze bij jullie komen ophalen als ik in de buurt ben!
Maar dat geldt voor iedereen. Als je ze vind, en je wil ze meenemen, dan houd ik me aanbevolen. Op die manier wordt het leed een beetje gedeeld :wink: Ik kan er toch nooit genoeg van hebben!

Het gaat om deze mix:
Afbeelding

Alvast bedankt allemaal!
Winston Churchill

CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

O ja, jij hebt toch ook in Brunssum gewoond en volgens mij zelfs bij ons in de buurt. Ik zal in de supermarkten kijken of ik ze tegenkom (verkopen ze die kruiden ook bij Albertsons, Ralphs, etc?
Je hoort het wel ik ze heb gevonden.
Carola
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Rob schreef:
Bart40 schreef:Och er vast wel iemand op dit forum die die kruiden wil meenemen :wink:
Jij gaat als eerste van de (vaste) forumleden :wink:
Dat klopt maar geen idee of ze ze in Bozeman verkopen. Weet niet eens of ze daar een Wallmart hebben of iets dergelijks. Mag aannemen van wel.
We kijken wel even daar, we gaan toch de supermarkt voor wat inkopen.
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Bart40 schreef:Dat klopt maar geen idee of ze ze in Bozeman verkopen. Weet niet eens of ze daar een Wallmart hebben of iets dergelijks. Mag aannemen van wel.
Dat zou helemaal te gek zijn!
Winston Churchill

Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Jasmino schreef:
Bart40 schreef:Dat klopt maar geen idee of ze ze in Bozeman verkopen. Weet niet eens of ze daar een Wallmart hebben of iets dergelijks. Mag aannemen van wel.
Hoeveel soorten hebben ze? Of alleen die op de foto staan? We zijn toch in die supermarkt, kleine moeite.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Jasmino schreef:
Hoi Jacqueline,

Ik wil die kruiden ook wel voor je meenemen hoor. Geen probleem, maar de Publix Stores bevinden zich alleen in de Zuidoostelijke Staten en niet in het Westen. Ik zal in ieder geval in andere winkels er op letten. Misschien komen we voor de vakantie er nog wel achter welke winkelketens deze kruiden nog meer verkopen.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Haha Jacqueline, met een beetje pech heb je straks genoeg taco kruiden tot 2010 en komt het tegen die tijd je neus uit :lol:
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

houstonwehaveaproblem schreef:Haha Jacqueline, met een beetje pech heb je straks genoeg taco kruiden tot 2010 en komt het tegen die tijd je neus uit :lol:
Nou........ ze zijn wel ook errug lekker! Ik ben er ontzettend blij mee dat ik weer voorraad krijg aangeleverd, en dat iedereen zo aardig is om ze mee te nemen! Super! Dat tekent wel de sfeer op dit forum :P

Ik had vorig jaar ook zo'n 10 zakje voorraad meegenomen, en die waren dus al binnen 4 maanden op. Ik eet heel graag fajita's, dus ze staan zeker 2 keer per maand op het menu, en soms nog vaker.
Winston Churchill

Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

hekkie schreef:Ik wil die kruiden ook wel voor je meenemen hoor. Geen probleem, maar de Publix Stores bevinden zich alleen in de Zuidoostelijke Staten en niet in het Westen. Ik zal in ieder geval in andere winkels er op letten. Misschien komen we voor de vakantie er nog wel achter welke winkelketens deze kruiden nog meer verkopen.
Super, Marjan! Alvast heel erg bedankt! Ik weet dat ze ook worden verkocht bij andere supermarkten dan publix, dus dat zit wel snor! En als jullie ze niet vinden, dan heb ik gewoon pech gehad!
Winston Churchill

Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Bart40 schreef:Hoeveel soorten hebben ze? Of alleen die op de foto staan? We zijn toch in die supermarkt, kleine moeite.
Hoi Bart,

Er zijn verschillende soorten seasoning van Taco Bell, o.a. ook voor taco's en voor fajita's heb ik zeker al 2 verschillende soorten gezien. Diegene die ik zo lekker vind, zijn die van de foto. Je herkent ze aan het gele "carb count" blokje.

Nogmaals, alvast heel erg bedankt!
Winston Churchill

CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

Hé Jacqie, zoals gezegd wil ik ze wel voor je meenemen (ik heb de afbeelding al uitgeprint) maar dan verwacht ik toch zeker wel het recept van jou. :lol: Of staat dat gewoon op de verpakking?
Als jij er zo enthousiast over bent wil ik dit wel eens proberen want wij zijn gek op Mexicaans eten.
Carola
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

FCRMteB schreef:Hé Jacqie, zoals gezegd wil ik ze wel voor je meenemen (ik heb de afbeelding al uitgeprint) maar dan verwacht ik toch zeker wel het recept van jou. :lol: Of staat dat gewoon op de verpakking?
Als jij er zo enthousiast over bent wil ik dit wel eens proberen want wij zijn gek op Mexicaans eten.
Carola
Ik vind het echt superheerlijk! Het recept is heel gemakkelijk: je bakt gewoon kipfilet, en je maakt de kruiden aan zoals op de verpakking staat. Dat voeg je bij de kip, et voilà....... Daarbij serveer ik dan wokgroente en salsa, en kaas, en guacomole, en sour creme en natuurlijk de tortillas. Mjammie............ Ik vind deze mix de lekkerste die ik ooit heb geproefd!
Winston Churchill

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer