Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gebruik iPad/4g in Amerika
-
Myloki
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Gebruik iPad/4g in Amerika
Ik wil mijn iPad graag in Amerika ook gaan gebruiken ook zonder wifi wat is de makkelijkste en goedkoopste manier?
2024 Florida
2019 West-Amerika
2015 Florida
2012 West-Amerika
2019 West-Amerika
2015 Florida
2012 West-Amerika
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Gebruik iPad/4g in Amerika
(Prepaid) Simkaart kopen bij een Amerikaanse provider; zij kunnen ook de benodigde instellingen voor je doen?
Bijv. AT&T
Bijv. AT&T
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik had laatst een vriend van mij uit Nederland op bezoek en hij kon zonder enig probleem in een AT&T-winkel een SIM-kaart krijgen. Hem werd echter verteld dat je een creditcard met een Amerikaans adres nodig hebt om het 4G-dataplan te activeren. Daarvoor hebben we mijn creditcard gebruikt.DVDGuy schreef:(Prepaid) Simkaart kopen bij een Amerikaanse provider
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
- DVDGuy
- Amerika-expert
Ik kon een paar weken terug mijn dataplan (1 GB voor $ 25,-) zonder probleem in de winkel van AT&T in Boston, MA afrekenen met mijn Nederlandse CC
Een vriend van me heeft twee weken geleden een kaartje van t- mobile mee genomen voor me uit NY. Ik ga namelijk over twee weken zelf met het gezin een maandje naar de Amerika. Nu lees ik binnen in de beschrijving dat je dat kaartje dus moet activeren en dan nog eens moet kiezen wat je wilt per maand bv een bedrag van 30$ of van 50 $ vier zit dan ook een x aantal MB bij voor internet. Heeft hier iemand ervaring mee hoe dit in zijn werk gaat. Want dacht zelf dat ik nu voor die 30$ al internet en tel had. Of is dit alleen voor me sim?
Thanks alvast
Thanks alvast
- DVDGuy
- Amerika-expert
Bij AT&T moest je een pakket voor bellen kiezen ($ 25,- voor 4 uur binnen de USA en onbeperkt sms-en naar 100 landen, maar niet naar Nederland) en daarnaast kon je een pakket voor internet kiezen ($v 25,- voor 1GB).
Je moet als je wilt bellen en internetten, bij AT&T in elk geval 2 pakketten aanschaffen en die waren 1 maand (= 30 dagen) geledig.
Kaartje activeren kon trouwen alleen in de USA zelf.
Je moet als je wilt bellen en internetten, bij AT&T in elk geval 2 pakketten aanschaffen en die waren 1 maand (= 30 dagen) geledig.
Kaartje activeren kon trouwen alleen in de USA zelf.
Om hier nog even op terug te komen. Kun je, als je een internetbundel voor de telefoon neemt, de telefoon ook als hotspot gebruiken voor de iPad?
- DVDGuy
- Amerika-expert
Technisch gezien, moet dat kunnen, maar aan welke voorwaarden je iPad cq. telkefoon dan moet voldoen, kan ik je ook niet helpen, maar misschien kun je jouw vraag stellen op het iPhone Forum Nederland
Het ligt eraan of je telefoon dit technisch gezien kan én of je provider dat ook toestaat. Bij de Amerikaanse providers moet je vrijwel altijd een speciaal (duur) abbo hebben
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2700 Weergaves
-
Laatste bericht door Tanja