Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vraag groupon Amerika
Vraag groupon Amerika
Hallo er is een mooie aanbieding van groupon in san Francisco 2 fietsen huren voor $32 en 4 voor 60$.
heb nog nooit iets gekocht via Groupon dus geen ervaring.
Nu wilde ik dit kopen maar als ik moet afrekenen moet ik me gegevens invoeren geen probleem dacht ik.maar wel dus,als ik adres in vul en stad word er op het einde gezegd dat ze dit niet herkennen .om dat dit niet in Amerika ligt.
Heeft iemand een tip hoe ik dit kan oplossen.
Deal loopt af over drie dagen
Thanks
heb nog nooit iets gekocht via Groupon dus geen ervaring.
Nu wilde ik dit kopen maar als ik moet afrekenen moet ik me gegevens invoeren geen probleem dacht ik.maar wel dus,als ik adres in vul en stad word er op het einde gezegd dat ze dit niet herkennen .om dat dit niet in Amerika ligt.
Heeft iemand een tip hoe ik dit kan oplossen.
Deal loopt af over drie dagen
Thanks
Re: Vraag groupon Amerika
gewoon op de Priceline manier.
Oftwel. Bij staat heb ik Nevada en bij je postcode een 0 erachter zetten. Zonder de letters.
Oftwel. Bij staat heb ik Nevada en bij je postcode een 0 erachter zetten. Zonder de letters.
Re: Vraag groupon Amerika
@ hinko
Okay ga meteen proberen
Thanks
Okay ga meteen proberen
Thanks
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht