Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Organisator(s) gezocht voor AllesAmerika.com meetup

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Organisator(s) gezocht voor AllesAmerika.com meetup

Bericht door Dennis »

Zoals in de onderstaande thread beschreven, is er bij veel AllesAmerikaners interesse in een samenkomst waarbij we elkaar eens in levende lijve kunnen ontmoeten en Amerikaverhalen kunnen uitwisselen.

http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=313

Aangezien ikzelf waarschijnlijk niet de mogelijkheid heb om dit uitje te organiseren wegens privé-omstandigheden, ben ik op zoek naar één of meerdere personen die dit graag willen coördineren en de aanmeldingen in de gaten willen houden.

Is/zijn er mensen die hierin interesse hebben? Zo ja, laat dan hier even van je horen! :)
Laatst gewijzigd door Dennis op 22 sep 2004, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Hey, ho, rustig aan, zeg! Niet allemaal tegelijk he? :roll:
Dennis

freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

Sorry Dennis maar ik laat het aan me voorbij gaan. Zoals het er naar uit ziet wordt het najaar 2004, en ons wel bekent zijn dan de verkiezingen, dan weet ik mijn tijd wel te besteden. Daarnaast zijn er nog wat andere dingen in die tijd die ik ook al organiseer/betrokken bij ben.

Sorry.
hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door hdeweert »

Hallo Dennis
Zo gaat het altijd toch, iedereen kan zijn eigen vakantie prima organiseren. Een gezellige Amerikaans avondje in Nederland word ineens moeilijk. Ik zou me beschikbaar willen stellen ware het niet dat ik eerst morgen op vakantie ga. Na de vakantie moet ik wat persoonlijke problemen laten oplossen in het ziekenhuis. Dus ik zit wat raar met mijn tijd. Na mijn vakantie heb ik een beter overzicht van de mogelijkheden. Als er ondertussen andere liefhebbers zijn die het willen doen zou ik zegen, kom op en als ik een bijdrage kan leveren neem dan even contact met me op.
Als ondertussen de eventuele deelnemers te kennen geven wat ze van zo’n bijeenkomst verwachten, dan weten we waar we naartoe moeten werken.
Gr
Harm
smiletje85
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door smiletje85 »

hdeweert schreef:Hallo Dennis
Zo gaat het altijd toch, iedereen kan zijn eigen vakantie prima organiseren. Een gezellige Amerikaans avondje in Nederland word ineens moeilijk.
Dat is makkelijk gezegd en uitgelegd. Voor je eigen vakantie hoef je met niemand rekening te houden en dat kan je gewoon thuis doen.

Als je bijv zoals ik in Friesland woont, is het erg lastig om iets te organiseren en bedenken ergens in het midden van het land.
Anita

Bericht door Anita »

smiletje85 schreef:
hdeweert schreef:Hallo Dennis
Zo gaat het altijd toch, iedereen kan zijn eigen vakantie prima organiseren. Een gezellige Amerikaans avondje in Nederland word ineens moeilijk.
Dit is wel erg kort door de bocht... Ik geloof dat je jezelf ook niet "opoffert"...?

Ik al eerder gezegd dat ik me eventueel best wil "bemoeien" met de organisatie van het een en ander. Alleen moet het dan wel zo zijn dat ik zelf ook aanwezig kan zijn bij de meet up. En aangezien ik van 13-10 t/m 6-11 op vakantie ben in Amerika, zou het best zo kunnen zijn dat ik er dus niet bij kan zijn.
Maar evengoed: ik ben best bereid het een en ander te doen voor de meet-up.
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Hoho, rustig aan maar. Mijn vraag was puur bedoeld om eventuele enthousiaste vrijwilligers te werven, niet om mensen af te breken die geen zin of tijd hebben om zoiets te organiseren.

Jullie enthousiasme voor een AllesAmerika.com-uitje werkte aanstekelijk en ik had even het idee dat er ook enthousiastelingen zouden zijn die de organisatie op zich zouden willen nemen. Nu blijkt dat ietwat genuanceerder te liggen, wat overigens helemaal niet erg is.

Ik wil best zelf iets proberen te regelen, maar dan wordt het een avondprogramma (etentje) in een restaurant met een Amerikaans thema. Ik heb echt geen tijd om een volledig dagprogramma samen te stellen, hoewel ik dat ook graag had gedaan. Zonder nu in details te treden zit ik met een privé-situatie die erg veel aandacht en tijd opslokt.

Goed, ik laat dit onderwerp nog even open staan zodat er nog de mogelijkheid blijft om te reageren. Maar laat één ding duidelijk zijn: niemand is verplicht om (een onderdeel van) de organisatie op zich te nemen en iedereen mag zich aanmelden om mee te gaan met het uitje en suggesties uiten voor mogelijke opties, zonder dat men zich verplicht moet voelen om ook te helpen organiseren.
Laatst gewijzigd door Dennis op 13 mei 2004, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Dennis

hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door hdeweert »

Mischien had ik er een smillie bij moeten zetten Maar als iedereen zich al zo snel aangesproken voelt Laat het dan maar zitten. het was gewoon goed bedoeld maar dat pakt bij mij altijd verkeerd uit. Ik ga maar weer verder met pakken
groetjes, en bedankt voor de opmerkingen.
Harm
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Harm, bedankt voor je suggesties, en veel plezier op vakantie!! :D Kom daarna gewoon weer terug en vertel je reisverhaal, en dan weten we vast ook meer over hoe we het uitje gaan aanpakken. :)
Dennis

Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Hallo allemaal

Wat was iedereen en ook ik enthousiast. Helaas moet ik mij afmelden voor dit leuke uitje en had ook best mee willen denken.
Wegens omstandigheden zal ik weinig nog meer aanwezig zijn op dit forum. Ik zal mij afmelden en hoop het volgend voorjaar weer actief deel te kunnen nemen.
Het was erg fijn met zoveel mensen op één lijn te zitten.

Groetjes en allemaal een fijne vakantie gewenst.
Nel
Groetjes, Nel
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Hey Nel je hoeft je niet af te melden :cry: , dan kun je altijd wanneer je maar wilt even terugkijken hier en misschien weer even een berichtje achterlaten, Ik zou het spijtig vinden als je helemaal weggaat en je kunt altijd wel even op het internet ergens!! Zo weten we ook dat onze allesamerika forum vrienden in orde zijn.

Richard :D
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Precies, afmelden is nergens voor nodig. Er staan een heel aantal mensen geregistreerd, die niet of nauwelijks reageren.
Ik hoop, dat alles ok is met je, Nel!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
anice van den Boer
Amerikafan

Bericht door anice van den Boer »

hoi Nel,

soms is het een fijne afleiding om alleen maar berichten te lezen, zonder erop te reageren.
Uit je berichtje maak ik op dat je momenteel een moeilijke tijd meemaakt :cry: , maar blijf om het hoekje maar meekijken naar onze avonturen en wie weet krijg je toch de kriebels om te reageren :wink: (hoop van wel).

Veel sterkte,
Anice en Frank
Rico,Elena
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

Soms is het goed om even te midden van gelijkgezinden te zijn en tijd te besteden aan dat wat na aan je hart ligt. Hopelijk zien we je spoedig terug en... sterkte.

gr. Redneck
Georgia on My Mind
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Hopelijk kom je snel weer terug, Nel! Veel succes. :)
Dennis

gretl
Amerika-ontdekker

Bericht door gretl »

Jullie enthousiasme voor een AllesAmerika.com-uitje werkte aanstekelijk en ik had even het idee dat er ook enthousiastelingen zouden zijn die de organisatie op zich zouden willen nemen.
Mijn enthousiasme is niet minder hoor! Maar ziet dan altijd weer bergen voor me: wanneer, hoeveel mag het kosten, je kunt nooit aan ieders wensen voldoen, etc. Zoiets kost altijd weer meer tijd.

Ik heb er wel over gedacht:
het mooiste (en gemakkelijkste organiseren) lijkt me 1 plaats waar ieder met OV en auto gemakkelijk terecht kan.
Hier blijf je OF je moet iets in de buurt hebben waar je heen gaat om hierna weer terug te kunnen lopen.

In Rotterdam wil ik zoiets wel bedenken en organiseren (met hulp he?? :lol: )
Heb je hierbij dan je 1e officiele aanmelding, Dennis????? :wink:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ik heb een aantal jaren geleden een bijeenkomst georganiseerd hier in de buurt voor 70 mensen van een email lijst. Hoe simpeler, hoe makkelijker. Ik zou dus geen heel programma gaan opzetten, maar uitvinden hoeveel mensen komen en een reservering maken in een restaurant of zo.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Anita

Bericht door Anita »

Ik heb al ver in het begin gezegd dat ik me eventueel wel mede wil bezighouden met een organisatie en een aantal berichten terug heb ik dat nog eens herhaald. Hoe het komt weet ik niet, maar blijkbaar is daar dus al twee maal overheen gelezen...
Dus nog maar een keer: eventueel wil ik wel helpen met een organisatie van het een en ander, maar wel afhankelijk van wat de bedoeling is. En ik wil er dan ook wel zelf bij kunnen zijn. Ik heb nu wel het idee dat we niks opschieten. Er wordt geen actie ondernomen op de reacties van de forummers...
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Give a working man a break, please :)

Ok, we hebben twee aanmeldingen en een duidelijke voorkeur voor Rotterdam. Daar ga ik dan voor. Rotterdam is goed te bereiken via het openbaar vervoer, dus dat lijkt me prima.

Gretl, kun jij me laten weten welk restaurant je dan in gedachten hebt en waar dit te vinden is? Mail of PM maar even. Anita, kun jij me ook jouw suggestie voor de meeting mailen of PM-en?

Dan: aanmeldingen. Ik zorg dat je je kunt aanmelden als de plaats en tijd bekend zijn (ik geloof dat we nu wel weten wat de voorkeur van de geïnteresseerden is, nu moeten we wat gaan vaststellen). saknopper, jij had het een tijdje geleden over een aanmeldscript. Zou je me even over de werking hiervan kunnen mailen of PM-en?
Dennis

muffles
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door muffles »

American Dream is wel leuk, maar er schijnt nog een amerikaans thema restaurant te zitten bij een bekend hotel. De naam is me even ontschoten. Jammer dat Applebee's in Scheveningen er niet meer is. Dan had het gecombineerd kunnen worden met een leuk terrasje. Rotterdam is prima, maar 's avonds is de Lijnbaan niet echt gezellig meer.
Het dreamcafe heeft naast een restaurant ook een bar. Hier is de link http://www.dreamcafe.nl/
Een andere optie zou amsterdam zijn. Je hebt daar het Hard Rock cafe, met daarnaast een comedy cafe, met standup comedy uit binnen en buitenland. Tevens heb je dichtbij op het Leidseplein BoomChicago en dat is standup/improv en sketches met allemaal amerikanen, waar je ook kan eten. Errug gezellig allemaal. Heb beiden al verschillende keren gedaan.
Ik ben in ie der geval graag aanwezig, mits ik vervoer kan regelen want ik heb zelf geen auto en s' avonds laat met openbaar vervoer is niet echt prettig. Ik ken wel een vriend die met me in amerika geweest is en een auto heeft, dus als hij ook welkom is :)
Bekijk mijn persoonlijke
website op
http://www.muffles-online.com.
'Personal art, games & fun!'
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer