Ik zou graag willen weten of je in de VS in winkels met je bankpas kunt pinnen. Of kan dit alleen met een creditcard.
Ik neem aan dat als je in een winkel wilt pinnen (met bankpas), dat je dan net als in Nederland je pincode moet intoetsen? (Hoefde vorig jaar in Frankrijk niet; ik heb toen in winkels gepind zonder ook maar een keer mijn pincode te hebben gebruikt. )
Mijn ervaring is dat ik met mijn gewone abn amro europas in de meeste banken in the oostkust(massachusetts a.o)niet kon pinnen.Maar toen ik naar wal-mart ging kon ik tussen de groenten en fruit waar een klein pin automaatje stond wel pinnen.
Wat mij ook op viel is dat in de drive- in pin automaten ,op de toetsen de nummers ook in braille staan.....???????Beetje vreemd niet?Ik heb nog nooit een blinde zien autorijden,of zie ik het verkeerd?
Met mijn postbank kaart kan ik ook bij grotere supermarkten pinnen. Zoals eerder genoemd is het handig om te zeggen dat je wilt betalen met een debitcard. Niet zoveel mensen bleken dat te doen in de plaats waar ik was. Na 2 keer kenden ze me daardoor en hoefde ik het niet meer te zeggen. Komt ook omdat ik zo'n beetje de enige buitenlander was in een klein 'ons-kent-ons' dorp. (Toch nog 10 kassa's in de supermarkt!)
Queeni schreef:Wat mij ook op viel is dat in de drive- in pin automaten ,op de toetsen de nummers ook in braille staan.....???????Beetje vreemd niet?Ik heb nog nooit een blinde zien autorijden,of zie ik het verkeerd?
Tsja, hebben het hier natuurlijk wel over Het-land-met-de-onbegrensde-mogelijkheden, natuurlijk.
Tja, er worden natuurlijk geen speciale drive thru pin automaten gemaakt, enkel om de braille eraf te halen .
Ik vind het wel heel goed, hoe overal braille op staat. Het is hier ontzettend invalide vriendelijk.
Queeni schreef:Wat mij ook op viel is dat in de drive- in pin automaten ,op de toetsen de nummers ook in braille staan.....???????Beetje vreemd niet?Ik heb nog nooit een blinde zien autorijden,of zie ik het verkeerd?
Hoi Queeni,
Een blinde heeft jou ook nog nooit zien autorijden hoor.....
Hoi Queeni,
Een blinde heeft jou ook nog nooit zien autorijden hoor.....
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.