Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Je weren tegen SMS jes en ongewenste telefoontjes in de USA

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Speakingtongues
Amerikakenner

Je weren tegen SMS jes en ongewenste telefoontjes in de USA

Bericht door Speakingtongues »

Let op die E
Laatst gewijzigd door Speakingtongues op 28 jun 2006, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ja, het werkt. Wij hebben al onze nummers opgegeven en krijgen zelden meer een telemarketing telefoontje.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dutch_in_seattle »

Klopt. Na al onze nummers aangemeld te hebben, krijgen wij ook geen irritante verkooptelefoontjes meer.

Ron
http://www.dutchavenue.com
Petra/VS schreef:Ja, het werkt. Wij hebben al onze nummers opgegeven en krijgen zelden meer een telemarketing telefoontje.
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

ik heb dat ook gelijk nadat ik hier kwam gedaan. ik werd gek van al die mensen die rond zessen je gaan bellen, en nog onbeschofter dat je door een computer gebeld wordt.

anyway, hou er rekening mee dat bedrijven waar je al een relatie mee hebt je wel nog kunnen bellen, dus bijv je telefonbedrijf om te vragen of je van plan wil veranderen. en ook de charities, dus de lokale police department fund die aan geld of tweedehands spullen aan het ophalen is, maar dat vnd ik niet zo erg. hoewel ik hun ook altijd nee verkoop :D

doreen
SEEING IS BELIEVING
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

Voor de Nederlanders, er is ook zoiets in Nederland: kijk hier Werkt ook zeker.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

dolphin schreef:Voor de Nederlanders, er is ook zoiets in Nederland: kijk hier Werkt ook zeker.
Het werkt alleen niet wanneer de nummers gegenereerd worden. Ik heb zelf voor het Nipo gewerkt en daar werden nummers op verschillende manieren verkregen, waaronder ook het automatisch genereren via de computer. Vandaar dat je soms ook een geheim nummer kan treffen. Ik heb zelf ook een hekel om gebeld te worden door telemarketeers, met name omdat ze altijd blijven proberen wanneer je al nee hebt gezegd. Dat is de reden waarom ik een periode voor Nipo heb gewerkt. Nipo doet marktonderzoek en zij houden de wensen van de beller hoog in het vaandel. Wanneer de beller niet wenst mee te doen, dan houdt het ook op. Ik heb ook bijna nooit vervelende reacties gehad, over het algemeen wordt graag meegewerkt. (met name omdat Nipo bekend is en de cijfers van het marktonderzoek ook publiceert)

Uiteindelijk ben ik toch met het werk gestopt omdat het heel vermoeiend is 3 uur aan de telefoon - Wel ideaal om vanuit huis te werken overigens : ))
Laatst gewijzigd door Sandy op 07 feb 2006, 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Ik maak ze altijd helemaal gek... Lekker dollen met een telemarketeer... heerlijk...

Zo vaak wordt ik niet gebeld, trouwens...
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

Ik had laatst een hypotheekbureau aan de lijn. Een alleraardigst jonge dame sprak me aan, of ik ook hoge maandlasten had?
Antwoord ik dat ik mijn maandlasten te laag vind, ik ze graag hoger zien.
Antwoord zij daar nog zeer serieus op...."ehh....dat horen we niet vaak.....maar zullen we de test dan even beginnen, dan kunnen we kijken of uw maandlasten kunnen verlagen"
hierop zei ik wederom dat ik mijn maandlasten graag zag stijgen en heb ik haar nog een prettige avond gewenst.

De volgende keer zal ik ze ook maar vertellen dat ik geen hypotheek heb, misschien dat ze dan wel mijn maandlasten kunnen verhogen.

Ik ben overigens vergeten te vragen of ze blond was :mrgreen:
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Die zitten er ook tussen - Zo vast aan hun script dat ze niet echt luisteren naar wat er gezegd wordt.. Slordig!
Soms hoor je ze ook echt een script oplezen... heel onpersoonlijk vind ik dat .... Volgens mij was deze echt blond : ))

Sandy
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

freekb2 schreef:Ik had laatst een hypotheekbureau aan de lijn. Een alleraardigst jonge dame sprak me aan, of ik ook hoge maandlasten had?
Antwoord ik dat ik mijn maandlasten te laag vind, ik ze graag hoger zien.
Antwoord zij daar nog zeer serieus op...."ehh....dat horen we niet vaak.....maar zullen we de test dan even beginnen, dan kunnen we kijken of uw maandlasten kunnen verlagen"
hierop zei ik wederom dat ik mijn maandlasten graag zag stijgen en heb ik haar nog een prettige avond gewenst.

De volgende keer zal ik ze ook maar vertellen dat ik geen hypotheek heb, misschien dat ze dan wel mijn maandlasten kunnen verhogen.

Ik ben overigens vergeten te vragen of ze blond was :mrgreen:
goeie!!! ik heb bijna spijt dat ik nooit gebeld meer word en dit niet kan uitproberen :D
SEEING IS BELIEVING
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer