Maar... ik vraag me toch heel sterk af of kleinere huizen dat ook allemaal hebben? Of hoe werkt dat in een klein flatje in New York bijvoorbeeld? Als je veel geld voor een vierkante meter moet betalen lijkt me zo'n kast toch niet prioriteit of wel? En wat als je meer kleren hebt dan je inloop kast aankan? Wat doet een Amerikaan dan? Alles in drawers stoppen? Ben benieuwd
Ik zoek me helemaal suf naar een garderobe kast hier. Ik weet dat het niet veel gebruikt wordt, maar er moet toch ook wel een winkel zijn die een beetje knappe kast verkoopt voor een beetje normale prijs ala Leen Bakker, Kwantum type? Wat ik tot nu toe gezien heb is echt heel klein, heel zwaar hout en vaak behoorlijk duur. Ik weet dat IKEA een geweldige kast heeft (PAX) maar behalve dat zie ik echt weinig. Ik weet niet of dat komt door het gebied waar ik zit of dat het gewoon niet veel verkocht wordt omdat er geen vraag naar is.
Kortom, wie heeft tips, adviezen, alles om te voorkomen dat ik kleding in van die kleine laatjes moet stoppen waarna ze vervolgens niet meer opengaan