Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Stuk elektronica in mijn handbagage
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Stuk elektronica in mijn handbagage
Wanneer ik begin oktober voor een bliksembezoek even naar Nederland vlieg, ben ik van plan alleen handbagage mee te nemen om een en ander te bespoedigen wanneer ik op Schiphol aankom. Nu heeft mijn broer gevraagd of ik voor hem een ZonePlayer 90 van Sonos kan meenemen. Die haal ik uit de doos en dan stop ik hem gewoon in mijn handbagage om ruimte te besparen. Denken jullie dat het een probleem zou kunnen zijn om daarmee door de beveiliging te komen? Qua invoerrechten en zo zou het op Schiphol geen probleem moeten zijn, aangezien het aankoopbedrag ruim onder het maximum (430 euro) ligt.
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
Re: Stuk elektronica in mijn handbagage
Ik heb altijd een boel electronica bij me in mijn handbagage, nog nooit opmerkingen over gehad.
-
Bennogr
- Amerika-expert
Zou voor alle zekerheid het aankoopbonnetje meenemen. Ben nooit gecontrolleerd door de douane, altijd door 'niets aan te geven' gegaan. Maar je kunt er natuurlijk altijd uitgepikt worden en dan is een bewijs dat het bedrag onder de grens ligt natuurlijk nuttig.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee dat is geen probleem.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
2 eReaders en iPad, was op Schiphol geen probleem