om een auto in amerika te kopen en dan naar nederland te verschepen.
Heeft er iemand informatie voor mij?
invoerrechten, verschepen, aanpassingen voor de RDW?
alvast bedankt
Tsss...rperre schreef:Veel van de aanpassingen die Mack net gaf (sorry mack) vallen echt wel mee, je hoeft echt niet de hele bedrading te vervangen b.v.
Met al deze kosten (dus de prijs waarvoor je hem uiteindelijk koopt) zijn we zowat de duurste van Europa. Of het nu nog steeds zo is, weet ik niet, maar een paar jaar geleden was het goedkoper om een nieuwe Mercedes in Denemarken te kopen en in te voeren, dan om diezelfde Mercedes nieuw in NL te kopen. Dat scheelde je duizenden Euro's.wiepster schreef:De netto autoprijzen in Nederland zijn behoorlijk laag(zonder belasting en BPM).
Voor ons als consument zijn we idd het duurst uit. Kan je echter belastingvrij kopen, dan zijn de Nederlandse auto's een van de goedkoopste.Mack schreef:Met al deze kosten (dus de prijs waarvoor je hem uiteindelijk koopt) zijn we zowat de duurste van Europa.wiepster schreef:De netto autoprijzen in Nederland zijn behoorlijk laag(zonder belasting en BPM).
En welk bedrijf is dat dan?Mack schreef:
Het bedrijf waar ik werk (een ander onderdeel) doet de complete Europese distributie van Hummers, Corvettes en Cadillacs, incl. alle aanpassingen die gedaan zijn voor ze naar de dealers gaan, en die auto's staan stuk voor stuk een paar uur in de werkplaats met een aantal goede monteurs erbij om ze goedgekeurd te krijgen voor de Europese markt!
Het bedrijf is geen importeur. Het is eigenaar van de terminal waar die auto's met schepen aankomen. Op dat terrein gebeuren ook allerlei handelingen, van schoonmaken tot ombouwen, voordat de auto's verder getransporteerd worden naar de importeurs/dealers.Dutch schreef:En welk bedrijf is dat dan?Mack schreef:
Het bedrijf waar ik werk (een ander onderdeel) doet de complete Europese distributie van Hummers, Corvettes en Cadillacs, incl. alle aanpassingen die gedaan zijn voor ze naar de dealers gaan, en die auto's staan stuk voor stuk een paar uur in de werkplaats met een aantal goede monteurs erbij om ze goedgekeurd te krijgen voor de Europese markt!
Of valt Pietersen ook al onder de Kroymans groep?![]()
Laat maar, ik heb het al opgezocht
Inderdaad een paar duizend euro verschil maar van 50.000 kan je 2 nieuwe en 1 tweede hands mustungs kopen in amerikaMack schreef: Ik vind het nog steeds belachelijk dat je in Amerika een Mustang koopt voor $ 20.000 terwijl je hier EUR 50.000 betaalt... Aan de andere kant: wie zou er dan niet in een Amerikaan rijden?