Bertorelli schreef:Hier staat toch dat het in NL net als in de VS gebruikelijk is dat we 15% fooi geven!?!?
Ik zou haar even uit de droom helpen want 15% halen we hier zelden of nooit.
Ik geef meestal wel fooien van rond de 15% bij pizzakoeriers en in een restaurant zelfs meer, vandaar dat mijn vriendin denkt dat dat normaal is.
Grandu schreef:Met plezier gelezen

Kon me nooit zo goed voorstellen hoe onze fietsers overkomen op buitenlanders, nu wel.
Thanks, Derk.
Bushmaster schreef:I've come to the conclusion that the Dutch must have crotches made of steel
leuk geschreven
Bedankt!
oortjes schreef:Ze heeft dus duidelijk nooit de speciale 'crotch free' zadels gezien - of bestaan die niet meer ? het was ook altijd een hele toer erbovenop te blijven.
Ik ken ze niet.
jerbia schreef:Wat ontzettend leuk om te lezen!
Ik ken overigens weinig mensen zonder wasdroger

Thanks! Ik heb inmiddels ook een wasdroger aangeschaft.

Overigens hebben gezinnen vaker een wasdroger dan alleenwonende mensen in de stad.
LeenG schreef:Wij waren laatst in Amsterdam en het viel ons ook op dat jullie 'Ollanders ongelooflijk snel en massaal fietsen, we zijn een paar keer bijna omver gefietst haha "gatsamme kijk toch uit man!" . Nochtans heb ik 10 jaar in Gent gewoond, toch ook een studentenstad met veel fietsen en ik doe bijna alles ook met de fiets dus ik ben wel wat gewend.
Ik heb als Nederlander op school gezeten in Maaseik en daar werd ook massaal gefietst. Alleen zijn Belgen beleefder in het verkeer dan de 'Ollanders.
sachasenne schreef:Alleen mijn schoonmoeder heeft geen droogkast, voor de rest iedereen die ik ken.
Ik vind het een heel leuk geschreven artikel !

Thanks. Doet mij denken aan een flauw en oud raadseltje. Wat moet je doen als je schoonmoeder op het ruitje tikt? Antwoord: [
De temperatuur van de droogkast hoger zetten]. <--- selecteer de tekst tussen de haken.
thuul schreef:haha leuke stukjes.
Thanks!
thuul schreef:Theedoeken, te dun??
Zij gebruikt vak die dikke absorberende handdoeken.
thuul schreef: 
Nee die dingen uit de Walmart zijn en superklein en niet handig voor afdrogen, te dik juist.
Die bedoel ik.
Jasmino schreef:Volgens mij is er trouwens een verschil tussen een wasdroger en een droogkast, althans in de Nederlands taal zoals die in NL wordt gesproken.
Een droogkast is volgens mij Vlaams voor het Nederlandse woord wasdroger.