andere forums?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
charlotte1
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 mar 2011, 18:29

andere forums?

Bericht door charlotte1 »

Dit is een lekker actief forum. Maar zo zijn er vast meerdere. Iemand nog een tip voor een ander (actief) forum?
Sandy
Amerika-expert
Berichten: 9403
Lid geworden op: 05 mei 2004, 10:00
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: andere forums?

Bericht door Sandy »

Dit is de enige! :thumbup:
Sandy
Gebruikersavatar
DVDGuy
Amerika-expert
Berichten: 3415
Lid geworden op: 04 aug 2010, 06:46
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Bergen op Zoom

Re: andere forums?

Bericht door DVDGuy »

:mrgreen: :clap:
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9267
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: andere forums?

Bericht door markro »

charlotte1 schreef:Dit is een lekker actief forum. Maar zo zijn er vast meerdere. Iemand nog een tip voor een ander (actief) forum?
Ik ga er van uit, dat jij hier andere Amerika gerelateerde forums bedoelt, betreffende de Verenigde Staten van Amerika.
Waarom wil jij naar een ander forum toe? Dit is het meest veelzijdige, actiefste, informatiefste, druk bezochtste en bovenal gezelligste, Nederlandstalige Amerikaforum dat er op het internet bestaat.

* Note als mod:
Hierbij wil ik jou wijzen op de forumregels (klik hier) en dan punt 6b.

Daar staat:
6. b) Het adverteren/te koop aanbieden van producten, diensten of websites op de forums is strikt verboden. Dus: geen links naar concurrerende websites of sites met een commerciële boodschap. Dit geldt ook voor handtekeningen (signatures)!
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18772
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Re: andere forums?

Bericht door kastelke »

Forums zijn er genoeg, google maar. Maar informatieve en zeer aktieve forums, dat wordt al een andere zaak. En als ze dan ook nog over Amerika moeten gaan en Nederlandstalig moeten zijn, dan is er maar eentje. :lol:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Gebruikersavatar
Old Faithful
Amerika-expert
Berichten: 6142
Lid geworden op: 21 dec 2007, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: andere forums?

Bericht door Old Faithful »

Zo'n vraag is een beetje als bij een bakker binnen lopen en informeren of hij misschien een winkel weet waar ze lekker brood verkopen. :lol: :wink:
Groet,

Old Faithful
Truus
Amerikafan
Berichten: 122
Lid geworden op: 11 feb 2011, 14:48

Re: andere forums?

Bericht door Truus »

Wat denk je daar meer te vinden als op dit forum? :lol:

Truus
Texas Boy
Amerika-expert
Berichten: 4930
Lid geworden op: 06 mar 2005, 14:57

Re: andere forums?

Bericht door Texas Boy »

Weet er wel een paar, maar mag ik niet zeggen :lol:
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6830
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: andere forums?

Bericht door Stan.Gobien »

Er zijn er nog enkelen, maar geen zo groot en actief.
Habi
Amerikafan
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 feb 2010, 22:02

Re: andere forums?

Bericht door Habi »

this is the one and only 8)
2010: CA - AZ - UT - NV
2011: NV - AZ - WY - CO - UT
2012: NV - AZ - UT - CO - SD

http://www.bitter.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
pushirubiano
Amerikakenner
Berichten: 1262
Lid geworden op: 18 okt 2008, 02:03

Re: andere forums?

Bericht door pushirubiano »

Dus: geen links naar concurrerende websites of sites met een commerciële boodschap.
Dit is waarschijnlijk vloeken in de kerk maar deze regel is toch niet echt duidelijk. Wat wordt precies bedoeld met 'concurrerende websites'? Andere NL forums? Alleen NLtalige forums? Tripadvisor forums? Prikborden? Sorry als ik hier tgen een of ander zeer been schop, dat is zeker niet mijn bedoeling. Dit viel mij alleen op omdat ikzelf ook eens ervan langs gekregen heb (NB niet door Markro hoor! :wink: ) toen ik een link op het forum zette die verwees naar een site die volgens mij niet in strijd was met de aangehaalde regel. Hetzelfde geldt voor site met een commerciele boodschap. Is een link naar Cruise America of naar de site van de mensen met wie wij onze rafting trip in California hebben gedaan niet een link naar een commerciele site? Wordt toch regelmatig toegelaten.

En in antwoord op de vraag: geen enkele andere gevonden! Dit forum RULES :thumbup: :wink: !
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
pushirubiano
Amerikakenner
Berichten: 1262
Lid geworden op: 18 okt 2008, 02:03

Re: andere forums?

Bericht door pushirubiano »

PS sorry hoor, ik ben jurist, wij worden betaald om te 'nitpicken'! :roll:
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Gebruikersavatar
Petra/VS
Medebeheerder
Berichten: 19665
Lid geworden op: 07 sep 2003, 15:10
Locatie: Washington DC metro
Contacteer:

Re: andere forums?

Bericht door Petra/VS »

Het blijft altijd een beetje een grijs gebied, inderdaad. We proberen zo consequent mogelijk te zijn, maar helemaal zwart-wit is het niet. Duidelijk zijn links naar websites, die vrijwel hetzelfde voor ogen hebben, als AllesAmerika.com niet gewenst. Dit blijft tenslotte zelf ook een commerciele site. Ik zal je opmerking ter discussie in het moderatorforum plaatsen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
caatje85
Amerikafan
Berichten: 164
Lid geworden op: 03 feb 2011, 13:38
Locatie: Arnhem

Re: andere forums?

Bericht door caatje85 »

Hmm, ja ik begrijp dat punt wel..ik ben een tijdnop zoek geweest naar informatie over Amerika. Bijna alle zoekmachines sturen je door naar alles Amerika. Ik heb wel verder gezocht, maar niet zon uitgebreid forum als deze gevonden. Echt over alles kan je hier iets vinden...dus ik ben dan ook vrij snel gestopt met zoeken :)
All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
marpat5957
Amerikafan
Berichten: 142
Lid geworden op: 08 mei 2008, 19:26

Re: andere forums?

Bericht door marpat5957 »

Waarom zou je in godsnaam een ander forum moeten hebben. Bij mijn weten kan je nergens zoveel informatie vinden dan hier en nog in je eigen taal .
Ik ben tweemaal naar Amerika geweest en heb steeds al mijn info hier bekomen ( waarvoor nogmaals dank aan alle forumleden die vragen van mij hebben beantwoord ) en ook wel op de prachtige website van Henriette .
We hopen in 2012 of 2013 nog éénmaal terug te gaan en ben nu al weer bezig met nodige info op te zoeken en kijk bijna dagelijks even naar dit forum, gewoon omdat het zo interressant is en een beetje verslavend .

Patrick
caatje85
Amerikafan
Berichten: 164
Lid geworden op: 03 feb 2011, 13:38
Locatie: Arnhem

Re: andere forums?

Bericht door caatje85 »

Hahaha een béétje verslavend?
Als ik mijn computer opstart, ga ik altijd een standaard procedure af; ik lees mijn mail, ik lees mijn hyves, en vervolgens vertoef ik bijna de rest van de avond op dit forum...heerlijk! Nee, voor mij ook geen ander forum, al mijn informatie voor onze reis in september heb ik hier gevonden. Reisboeken? Hotelgidsen? Nee hoor, alles komt hier vandaan hahah!
All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer