Ik rijd het nu ook al en op die manier hoef ik de politie niet in de gaten te houden
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
85mph in Texas?
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
85mph in Texas?
Las net dat texas naar 85 mijl per uur wil op de interstate. Van mij mag het. Alleen dan ook even in mijn staat
Ik rijd het nu ook al en op die manier hoef ik de politie niet in de gaten te houden
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: 85mph in Texas?
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Zijn helaas maar een paar Interstates heb ik begrepen.
-
Bennogr
- Amerika-expert
Vraag me bij dit soort berichten altijd af wat je in vredesnaam moet doen met die vijf minuten die je op een totale tocht uitspaart.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hm, wij rijden regelmatig 500 tot 1000 mijl ritten en dan maakt het toch best uit hoe hard je mag rijden, bijvoorbeeld. Natuurlijk maakt het op korte stukken niet uit, maar als ik naar Blacksburg rijd al (400 km) ben ik toch blij, dat het nu voornamelijk 70 mph is ipv 65.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Kan in Texas snel een half uur schelen over een afstand van 300 mile doodsaaie snelwegenBennogr schreef:Vraag me bij dit soort berichten altijd af wat je in vredesnaam moet doen met die vijf minuten die je op een totale tocht uitspaart.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
En daarbij is het met de juiste auto ook nog gewoon ontzettend leuk om te doen...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
zoals?
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Alles wat snel is, een beetje pit heeft, snel kan accelereren en geen vijf minuten nodig heeft om op snelheid te komen...
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Dat zal dan wel geen A merikaanse auto zijnDento schreef:Alles wat snel is, een beetje pit heeft, snel kan accelereren en geen vijf minuten nodig heeft om op snelheid te komen...
Ik denk dat het met name veel verschil maakt voor Truck Drivers.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat hangt er een beetje van af; het kán voordelig uitpakken. Truckers (voornamelijk degenen die de lange ritten maken (meer dan 100 mijl)) zijn namelijk in de meeste gevallen gebonden aan de maximumsnelheid die hun transportbedrijf stelt, en dat is een gemiddelde maximale snelheid tussen punt A en B (en daar wordt op gecontroleerd, niet alleen door het bedrijf maar ook door de Dept. of Transportation). Een trucker die lange periodes 85 gaat rijden kan een probleem krijgen, tenzij hij iets heeft in te halen natuurlijk
Bij de meeste transportbedrijven in Texas zie je dat de gemiddelde maximale snelheid op 70 wordt gesteld; 75 komt af en toe ook voor, maar 65 bijvoorbeeld is eerder uitzondering dan regel, en is dan vaak voor bijzondere transporten of gevaarlijke materialen.
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- DVDGuy
- Amerika-expert
In Texas mag je nu op veel Interstates al 75 mph, maar voor truckers is het maximum 65 mph; ik denk dus dat zie niet zullen profiteren.
Sterker nog, er zijn heel wat bedrijven die een begrenzer op hun trucks hebben. En de meesten zitten tussen de 65 en 70 in..... dus heeft het voor hun weinig nut.
each day's a gift and not a given right
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je met een semi truck 85 mijl per uur gaat rijden wil je niet kijken naar het verbruik van zo'n kolos.
Daarom zitten er vaak begrenzers op die dingen (om het dieselbudget binnen de perken te houden)
Ook stopt zo een kolos niet een twee drie. In texas staan ook vaak borden dat vrachtwagens wat minder hard mogen dan personen auto's
Daarom zitten er vaak begrenzers op die dingen (om het dieselbudget binnen de perken te houden)
Ook stopt zo een kolos niet een twee drie. In texas staan ook vaak borden dat vrachtwagens wat minder hard mogen dan personen auto's
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Dat de maximum snelhied voor trucks lager ligt dan voor andere auto zie je in meer staten, California sowieso maar dacht het al in meerdere gezien te hebben.
Ook met een camper wil je trouwens niet zo hard als je het brandstof gebruik een beetje binnen de perken wil houden.
Ook met een camper wil je trouwens niet zo hard als je het brandstof gebruik een beetje binnen de perken wil houden.
- DVDGuy
- Amerika-expert
Ik ben van mening dat 70 mph met een camper, qua comfort, eigenlijk al geen doen is; los van het progressieve brandstofverbruik.Rob schreef:Ook met een camper wil je trouwens niet zo hard als je het brandstof gebruik een beetje binnen de perken wil houden.
-
Heleen72
- Amerikakenner
Ik rijd (bijna) altijd harder dan de toegestane snelheid. Dus als de limiet verhoogd wordt naar 85, wordt het bij mij al snel 95ned in MO schreef:Ik rijd het nu ook al en op die manier hoef ik de politie niet in de gaten te houden
Wij reden op de interstate 55/60mph, de camper schudt dan al hevig en je wil niet bedenken wat er gebeurt als je de macht over het stuur verliest...DVDGuy schreef:Ik ben van mening dat 70 mph met een camper, qua comfort, eigenlijk al geen doen is; los van het progressieve brandstofverbruik.Rob schreef:Ook met een camper wil je trouwens niet zo hard als je het brandstof gebruik een beetje binnen de perken wil houden.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dan moet je even nieuwe glaasjes gaan kopen... en een nieuwe koffiepot... en nieuwe mokken... 
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3155 Weergaves
-
Laatste bericht door swissdutchie