Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Skype Access

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Bramster
Amerika-expert

Skype Access

Bericht door Bramster »

Valt me op dat er steeds meer vliegvelden in de USA zijn waar je mobiel kunt internetten mbv je Skype account, je hoeft dus geen CC gegevens oid op te geven want er word gewoon van je Skype account gebruik gemaakt:

http://www.skype.com/intl/en-us/feature ... pe-access/

Werk als een tierelier

Hoe het buiten de vliegvelden zit weet ik niet, maar naar mijn ervaring is gratis wifi daar de standaard aan het worden. Zag gisteren dat er zelfs gratis internet bij Bob Evans is ! :thumbup:
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Skype Access

Bericht door Loek »

T'is wel duurder dan middels een CC. De meeste adhoc WiFi providers rekenen $4.95 tot $9.95 voor een uur (soms zelfs 4 uur), via Skype ben je dan $11.40/uur kwijt. Als je veel vliegt in de US is een Boingo plan misschien de moeite waard voor $9.95 per maand. Veel (neder)amerikanen mogen via hun (cell)phone provider gratis gebruik maken van WiFi access points op vliegvelden.

Als je echter alleen even online gaat om snel je email te checken is het wel een goeie deal. Ik kan dat meestal in 2-3 minuten.
Bramster
Amerika-expert

Re: Skype Access

Bericht door Bramster »

Via Boingo betaal ik ook met Skype Access, heb echter geen idee of ik een Boingo dan wel Skype rate betaal.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer