Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Boek kan niet verzonden worden
Boek kan niet verzonden worden
Hoi,
Tijdens het bestellen van een boek op Amazon.com krijg ik de onderstaande melding:
'This item cannot be shipped to the address you selected. (Learn more.) You may either change the shipping address or remove the item by clicking Delete. '
Na 'meer te hebben geleerd' kwam ik erachter dat mijn boek waarschijnlijk 'onhandelbaar' is, en het boek alleen naar een adres in de VS verstuurd kan worden. Het vreemde is dat ik een soortgelijk boek een jaar geleden wel gewoon naar mijn adres in Nederland heb laten verzenden, wat overigens zonder moeilijkheden is gelukt. Is er iets dat ik over het hoofd zie bij het bestellen van het één en ander? Iemand enig idee hoe dit probleem op te lossen dan wel te omzeilen is? Alvast bedankt.
Tijdens het bestellen van een boek op Amazon.com krijg ik de onderstaande melding:
'This item cannot be shipped to the address you selected. (Learn more.) You may either change the shipping address or remove the item by clicking Delete. '
Na 'meer te hebben geleerd' kwam ik erachter dat mijn boek waarschijnlijk 'onhandelbaar' is, en het boek alleen naar een adres in de VS verstuurd kan worden. Het vreemde is dat ik een soortgelijk boek een jaar geleden wel gewoon naar mijn adres in Nederland heb laten verzenden, wat overigens zonder moeilijkheden is gelukt. Is er iets dat ik over het hoofd zie bij het bestellen van het één en ander? Iemand enig idee hoe dit probleem op te lossen dan wel te omzeilen is? Alvast bedankt.
Boothill Graveyard Tombstone:
He was right
We was wrong
But we strung him up
and now he's gone
He was right
We was wrong
But we strung him up
and now he's gone
Re: Boek kan niet verzonden worden
Mijn broer in Australië vertelde mij dat hij ook dat probleem had met Amazon als hij zijn Australische credit card gebruikt. Hij denkt dat het alleen lukt als hij een Amerikaanse credit card gebruikt.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is het toevallig een tweedehandsboek, dat je dus niet nieuw rechtstreeks bij Amazon zelf gaat bestellen, maar wel via een verkoper die dat via Amazon aanbiedt? Want dat zou veel kunnen verklaren. Niet iedereen wil de moeite doen om buitenlandse bestellingen af te werken.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
probeer eens op Amazon.co.uk ?
verzendkosten zijn er doorgaans goedkoper of zelfs gratis binnen EU.
verzendkosten zijn er doorgaans goedkoper of zelfs gratis binnen EU.
Bedankt voor de snelle antwoorden. Ik denk inderdaad dat dit het zal zijn. Daarom heb ik het bewuste boek nu op een andere site gekocht voor een vergelijkend bedrag. Ik hoop dat het boek snel over zal komen. Er moet nog een tentamen mee gehaald worden;).
Boothill Graveyard Tombstone:
He was right
We was wrong
But we strung him up
and now he's gone
He was right
We was wrong
But we strung him up
and now he's gone
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb sinds niet al te lange tijd een boekenservice die ik samen met een grote nederlandse boekensite doe.
http://www.boekwinkeltjes.nl en op de amerikaanse vlag drukken. Kost je $9.95 plus kosten USPS.
In het leven geroepen om dit soort problemen te lijf te gaan.
http://www.boekwinkeltjes.nl en op de amerikaanse vlag drukken. Kost je $9.95 plus kosten USPS.
In het leven geroepen om dit soort problemen te lijf te gaan.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik bestel onze Engelse boeken meestal via bookdepository. Hier betaal je geen shipping kosten.
marjon
marjon
- Myrte
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
ik had dat ook steeds op Amazon.com
je moet goed kijken of een verkoper er alleen domestic shipping of ook international shipping bij heeft staan.
als er alleen domestic staat kun je de verkoper mailen en vragen of hij een uitzondering wil maken.
dan moet hij het aanpassen anders lukt het nog niet.
maar inderdaad op amazon.co.uk is vaak hetzelfde boek te vinden voor dezelfde prijs en dan heb je ook geen gedoe met customs etc.
Succes met je tentamen !
je moet goed kijken of een verkoper er alleen domestic shipping of ook international shipping bij heeft staan.
als er alleen domestic staat kun je de verkoper mailen en vragen of hij een uitzondering wil maken.
dan moet hij het aanpassen anders lukt het nog niet.
maar inderdaad op amazon.co.uk is vaak hetzelfde boek te vinden voor dezelfde prijs en dan heb je ook geen gedoe met customs etc.
Succes met je tentamen !
- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik gebruik deze site om een Engels boek te vinden: Find-Book, Book Price Comparison 

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
www.abebooks.com is ook een hele grote boekensite in de USA. Ik krijg daar veel boeken van binnen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 3904 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle