Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Thanksgiving parade NY

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Thanksgiving parade NY

Bericht door Lilo »

Hallo,

Heb juist geweldige foto's gezien van de Thanksgiving parade van Macy's in NY. Dat ziet er fantastisch uit om eens live mee te maken. Is er hier al iemand naartoe geweest? Hoeveel uur voordat de parade begint moet je dan al aan de hekken staan om een beetje een goed zicht te hebben?
Zijn er nog ergens anders thanksgivingparades?

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
sifaka
Amerikafan

Re: Thanksgiving parade NY

Bericht door sifaka »

Late reactie maar wellicht is er intussen iemand die hier ervaring mee heeft? Wij zijn er dit jaar namelijk bij :)
6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami

http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Thanksgiving wordt overal gevierd meest met optochten. De optocht met balonnen in New York (gesponsord door Macy's) is een van de bekendste. Maar zelfs kleine dorpen hebben hun optochten met muziekkorpsen en brandweerwagens vanuit de wijde omtrek. Altijd leuk, en overal.

In NY moet je er vroeg bij zijn om alles goed te kunnen zien. De avond ervoor naar het Museum of Natural History, naast het museum kun je kijken naar het opblazen van die balonnen.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

In 2009 was ik bij de Thanksgiving optocht in New York. Waanzinnig druk langs de route, amper ruimte om vooruit te komen. En zowel kinderen als volwassenen die helemaal uit hun bol gaan zodra de optocht eraan komt. Voor een goed plekje langs de route zul je al s'morgens vroeg erbij moeten zijn. Verder is er waanzinnig veel polite, ook in burger.
PeterPastoor
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door PeterPastoor »

Ik word zo jaloers als ik iedereen zo hoor praten over Amerika. Zelf nog nooit geweest, ja ik weet het SLECHT!

Hoop er echt snel een keer naar toe te kunnen :D Want dit lijkt mij erg gaaf zo'n optocht.
De Amerikaanse Winkel - http://www.drinksuikervrij.nl
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer