Zie het eigenlijk voor 't eerst, even wennen maar ik begin het heel leuk te vinden.
Vanmiddag weer een mooi programma.

Go Steelers.
Helaas, in Nederland (natuurlijk) niet te zien. Maar anders zou ik er wel nakijken.
De Wordbowl is me wel bevallen en wat ik van de Admirals heb gezien is het zeker leuk om te kijken.
Tja, nu moet ik alleen nog aan wedstrijd beelden zien te komen
Hier is digitale tv nog niet mogelijk, dus die vlieger gaat niet op. Verder was dat ook weer plaats gebonden had ik gehoord. Maar dat maakt nu ook weer niet uit, zien kan ik het toch niet. Gewoon even wachten tot de WB, vervolgens hopen dat deze op tv komt en kijken maar.Hydrotherion schreef:freekb2 zegt:
Helaas, in Nederland (natuurlijk) niet te zien. Maar anders zou ik er wel nakijken.
De Wordbowl is me wel bevallen en wat ik van de Admirals heb gezien is het zeker leuk om te kijken.
Tja, nu moet ik alleen nog aan wedstrijd beelden zien te komen
Misschien via NASN? Ik meen te herinneren dat UPC die kanaal aanbood via hun digitale televisie. Hier in Belgie kan je via Telenet namelijk NASN ontvangen waadoor je NFL en college football kan zien.
Rock on Wolverines !Steven schreef:Geef mij maar College Football.
Go Irish!
Sorry Freek, had je berichtje gemist eerder. Tsja de Eagles... gingen goed van start maar zijn met een flinke nederlaag naar huis gestuurd door Dallas afgelopen weekend (geloof iets van 30-3freekb2 schreef: Ook las ik daar dat de Eagles met grote cijfers hadden gewonnen, dat zal je goed doen PeeJay, of niet.