Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

NFL 2005/2006

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
olavski
Amerikafan
Contacteer:

NFL 2005/2006

Bericht door olavski »

Zijn er hier ook NFL liefhebbers?

Zie het eigenlijk voor 't eerst, even wennen maar ik begin het heel leuk te vinden.

Vanmiddag weer een mooi programma. :)

Go Steelers.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
jenn
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door jenn »

ja natuurlijk zijn die er ook
voor trucks liefhebbers klik op de www
marcuscj
Amerikakenner

Bericht door marcuscj »

Ik was een 49er fan, toen ze nog winners waren.
Nu kijk ik liever naar college football ( cheerleaders are younger)
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Nou, ik hoop, dat de Redskins er wat van gaan bakken dit jaar, Joe Gibbs moet zichzelf toch gaan bewijzen! Ik keek ontzettend vaak toen hij de eerste keer coach was, want toen wonnen ze. Morgen tegen de Cowboys, meteen het diepe in!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Steven
Amerikafan

Bericht door Steven »

Geef mij maar College Football.

Go Irish!
"Ik ben een Nederlander in hart en nieren. Een lever heb ik nauwelijks meer."
olavski
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door olavski »

Ik vind de cameraposities in het College goed, je zit de strategie wat beter doordat er veel minder ingezoomd (op topspelers) wordt.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

Helaas, in Nederland (natuurlijk) niet te zien. Maar anders zou ik er wel nakijken.

De Wordbowl is me wel bevallen en wat ik van de Admirals heb gezien is het zeker leuk om te kijken.

Tja, nu moet ik alleen nog aan wedstrijd beelden zien te komen
Xerxes
Amerikafan

Bericht door Xerxes »

Steven schreef:Geef mij maar College Football.

Go Irish!
Helemaal mee eens. TEXAS TECH!!!!
Live and let live is what I aspire to
American
Californian
Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

freekb2 zegt:
Helaas, in Nederland (natuurlijk) niet te zien. Maar anders zou ik er wel nakijken.

De Wordbowl is me wel bevallen en wat ik van de Admirals heb gezien is het zeker leuk om te kijken.

Misschien via NASN? Ik meen te herinneren dat UPC die kanaal aanbood via hun digitale televisie. Hier in Belgie kan je via Telenet namelijk NASN ontvangen waadoor je NFL en college football kan zien.
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

Hydrotherion schreef:freekb2 zegt:

Misschien via NASN? Ik meen te herinneren dat UPC die kanaal aanbood via hun digitale televisie. Hier in Belgie kan je via Telenet namelijk NASN ontvangen waadoor je NFL en college football kan zien.
Hier is digitale tv nog niet mogelijk, dus die vlieger gaat niet op. Verder was dat ook weer plaats gebonden had ik gehoord. Maar dat maakt nu ook weer niet uit, zien kan ik het toch niet. Gewoon even wachten tot de WB, vervolgens hopen dat deze op tv komt en kijken maar.
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

Vandaag kwam ik in de spits toevallig een pagina tegen dat bijna in zijn geheel gewijd was aan de NFL. Een 'groot' verslag over de wedstrijd Patriots - Cats. Ook las ik daar dat de Eagles met grote cijfers hadden gewonnen, dat zal je goed doen PeeJay, of niet.

Weet iemand toevallig of dit een wekelijke pagina is, of zit er totaal geen logica in?
olavski
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door olavski »

Steven schreef:Geef mij maar College Football.

Go Irish!
Rock on Wolverines !

Afbeelding

Michigan Stadium, 'The Big House', één van de grootste stadions ter wereld: 110.000 plekken.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door olavski op 15 okt 2005, 06:07, 1 keer totaal gewijzigd.

PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

freekb2 schreef: Ook las ik daar dat de Eagles met grote cijfers hadden gewonnen, dat zal je goed doen PeeJay, of niet.
Sorry Freek, had je berichtje gemist eerder. Tsja de Eagles... gingen goed van start maar zijn met een flinke nederlaag naar huis gestuurd door Dallas afgelopen weekend (geloof iets van 30-3 :oops: ) Dit weekend zijn ze vrij, dus T-O en McNabb kunnen uitrusten om volgende week weer te vlammen... 8)

Go Eagles !!

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

Superbowl komt nu wel heel dichtbij.
Ik blijf een beetje op de hoogte via de SP!TS. las daarin dat de Colts afgelopen zondag net hadden verloren. Wel jammer, als ik het goed heb.

Nu nog hopen dat de Superbowl in Nederland wordt uitgezonden. Anders kunnen we nog uitwijken naar de Duitsers. De ARD zendt het geheel uit vanaf 00.00 uur.

Zal trouwens ook wat minder tijd gaan besteden aan AA. heb de maandag er na een tentamen om 18.30 uur. Moet dus nu alles alvast maar in mn kop stampen zodat ik de 5de van februari gewoon lekker voor de tv kan zitten :wink:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Helaas zijn de Redskins eruit, maar ik ga nu voor de Seahawks. Mijn voorspelling voor de Superbowl: Seahawks tegen Broncos. Wat denken anderen?
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

Ik heb geen idee, maar ik hoop natuurlijk voor de Seahawks. Ik ga straks zeker kijken, want ik ben op de bandwagon gehopt!!!!

Doreen
SEEING IS BELIEVING
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Woohoo, Doreen, je bent op een goede bandwagon gesprongen! De Seahawks speelden fantastisch!! Op naar de Superbowl!
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

YEAH!!! SEAHAWKS NAAR DE SUPERBOWL!!!

Het kon niet anders dan dat ik meegesleept werd, elke dag in de krant major coverage, de radio talkshows in de morning. Dus ik ben net op tijd om dit grootse feest mee te maken.

Maar ik moet bekennen dat ik niet de hele wedstrijd gekeken heb. Ik heb een nap genomen op de bank en werd af en toe wakker en zag de stand en slipe toen weer vrolijk verder. Net 5 minuten voor het einde weer wakker om de overwinning mee te maken.

Maar, voor de Superbowl ben ik echt uitgerust. Misschien dat ik daarvoor ook nog even wat van de regels me laat uitleggen, wnat ik begrijp er niet zoveel van :D

Maar who cares, as long as they win!!!
SEEING IS BELIEVING
olavski
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door olavski »

Steelers gaan natuurlijk winnen. ;)

The Bus. 8)

Dutchinflorida
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

NFL 2005/2006

Bericht door Dutchinflorida »

De vraag was; "zijn hier nog NFL liefhebbers?"

Mijn avatar zegt genoeg denk ik :P
Ik kan er echt geen genoeg van krijgen, NFL, College (GO BULLS) High School, als het op tv komt, dan kijk ik het :D
En voor komende Zondag.......Ik zit met een dilemma, ik gun het de Seahawks......maar ik gun het Jerome "The Bus" Bettis ook heel erg......dus zeg het maar.........
Afbeelding
Florida still feels like home
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer