Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Snoep uit Amerika laten overkomen naar Nederland.

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
djedda
Amerika-newbie

Snoep uit Amerika laten overkomen naar Nederland.

Bericht door djedda »

Hoi Hoi,
Weet iemand hoe je een grote hoeveelheid snoep uit Amerika kan laten overkomen naar Nederland?
Of weet iemand een bedrijf die dat vanuit Nederland of Amerika doet?
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Re: Snoep uit Amerika laten overkomen naar Nederland.

Bericht door Katja »

Denk dat de belangrijkste vraag om mee te beginnen is wat jij een grote hoeveelheid vindt.

Is dat 5kg of een container vol? (alles daartussen mag ook ;) )
thebruins
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door thebruins »

En wat voor snoep je zoekt, er zijn wel een aantal bedrijfjes in NL die Amerikaanse producten verkopen dus dan hoef je het zelf niet over te laten komen
djedda
Amerika-newbie

Bericht door djedda »

Hoi hoi,

Ik bedoel echte Amerikaanse candybars, jelly beans, de dingen die je hier niet kan krijgen.
Daarmee wil ik de webwinkel gaan vullen.
Een grote hoeveelheid is natuurlijk om een redelijke voorraad te hebben.
Ik weet dat er heel veel verschillende candybars zijn en om die op voorraad te hebben praat je toch wel over kilo's.

Het probleem is als ik ze van een Nederlandse website koop, heb ik natuurlijk geen inkoopprijs, maar aan de andere kant kost het importeren zoveel. Ik betaal voor 10 kilo snoep meer als 100 euro transportkosten. En dan heb je nog de belasting en andere rechten.

Het is een moeilijke situatie.

Ik kwam met dit idee omdat ik mijn baan heb verloren en als moeder je moeilijk opvang kan vinden voor je kind. Aangezien ik best creatief ben, wilde ik werk gmaken van mijn ideeën alleen het gaat niet echt makkelijk.
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
Groetjes
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Ik denk dat je heel veel moet inkopen wil je aantrekkelijke marges maken. En dan zul je ook heel veel moeten verkopen.
Lijkt mij met een webwinkel lastig. De meeste mensen kennen het niet en betalen niet de extra kosten voor een Amerikaans snoepje.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Is er wel een markt in Nederland voor Amerikaans snoep? Ik kan me dat namelijk niet echt voorstellen. Het aanbod van snoep is al enorm, en is het Amerikaanse snoep veel zoeter en kleurrijker (even over 1 kam geschoren) dan het nederlandse (en mijn persoonlijke mening is ook dat het minder lekker is). Er is wel een markt voor Amerikaanse producten, maar snoep????
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Kun je nog beter proberen om het de andere kant op te sturen :) Drop etc kennen ze daar niet..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Jasmino schreef: Er is wel een markt voor Amerikaanse producten, maar snoep????
Een (kleine) markt voor Amerikaans snoep is er wel, maar die wordt al goed bediend door de huidige opties. De meeste mensen gaan toch voor de tootsi rolls, 3musketeers bars etc. Die kan je al vrij makkelijk online (en offline) krijgen. Dan heb je nog de populairste candybars die ook hier gewoon verkrijgbaar zijn (snickers, m&ms, kitkat etc).
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer