Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nederlandse TV
Nederlandse TV
Hallo allemaal,
Aangezien veel van jullie in Amerika wonen vraag ik me af of jullie daar naar Nederlandse tv kunnen kijken en of jullie daar behoefte aan zouden hebben, bijvoorbeeld voor het voetbal of op de hoogte te blijven wat er allemaal in Nederland speelt?
Mark
Aangezien veel van jullie in Amerika wonen vraag ik me af of jullie daar naar Nederlandse tv kunnen kijken en of jullie daar behoefte aan zouden hebben, bijvoorbeeld voor het voetbal of op de hoogte te blijven wat er allemaal in Nederland speelt?
Mark
- Bandido
- Amerika-expert
Re: Nederlandse TV
Nee, ik heb er geen behoefte aan omdat ik toch weinig TV kijk. En als ik wel iets wil zien kan dat via internet. En de WK-wedstrijden zijn hier ook gewoon op TV, maar dan zonder Nederlands commentaar en dat is eigenlijk zelfs een hele verbetering. 
"Keep Georgia On Your Mind"
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou het voor de kinderen wel graag willen. Zou ze veel helpen met hun nederlands denk ik. Zelf mis ik het niet (wat niet weet wat niet deert)
Ik kijk af en tioe naar uitzending gemist op het internet
Ik kijk af en tioe naar uitzending gemist op het internet
Middels BVN blijven wij prima op de hoogte van het nieuws uit Nederland en kunnen we op zondagavond studio sport kijken met het bord op schoot!!
Ook via internet is veel te volgen, als je een beetje handig bent zelfs de wedstrijden van de eredivisie live.
Ook via internet is veel te volgen, als je een beetje handig bent zelfs de wedstrijden van de eredivisie live.
- Color01
- Amerika-expert
Rudolfje schreef:Middels BVN blijven wij prima op de hoogte van het nieuws uit Nederland en kunnen we op zondagavond studio sport kijken met het bord op schoot!!
dan heb jij een schotel antenne ...we hadden zo'n ding aan het huis ...als je een beetje storm had dan kon je het tv kijken wel vergeten.
Ik heb ook een schotel, aan ons hek voor BVN en eentje van dishnetwork. Moet zeggen dat het wel heel erg moet stormen voordat het bij ons uitvalt. En dishnetwork vaak nog eerder dan de BVN schotel.
rijocaer
- john ny
- Amerikakenner
Ik zou heel graag, als Nederlander, wat Amerikaanse zenders willen ontvangen...

De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Weet iemand toevallig waar ik de wedstrijden van NL kan zien? Ik woon in Amerika en heb geen Direct TV ofzo. Ik geloof dat de Nationale Sportzenders hier maar een select aantal wedstrijden laten zien.
Before "was", "was" was, "was" was "is".
- Bandido
- Amerika-expert
Met het EK van twee jaar geleden waren de wedstrijden van Oranje gewoon op TV. Maar je kunt de wedstrijden ook in de meeste sportbars zien. Nou is het helaas alleen wel lastig dat sommige wedstrijden zo vroeg zijn.
"Keep Georgia On Your Mind"
De wedstrijden in de groepsfase worden door ESPN en ESPN2 uitgezonden:
NL - Denemarken om 7:00 op ESPN
NL - Japan om 7:00 op ESPN
NL - Kameroen om 14:00 op ESPN2
Rest van het schema kan je hier vinden: http://www.espnmediazone3.com/us/2010/0 ... -schedule/
NL - Denemarken om 7:00 op ESPN
NL - Japan om 7:00 op ESPN
NL - Kameroen om 14:00 op ESPN2
Rest van het schema kan je hier vinden: http://www.espnmediazone3.com/us/2010/0 ... -schedule/
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Let wel: da's Eastern Time...
Ik moet dus al om 5:00 uur op om een wedstrijd te kunnen zien...
Ik moet dus al om 5:00 uur op om een wedstrijd te kunnen zien...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Idd.. in MO is het ook een uurtje eerder..
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
ESPN zendt zo te zien alle wedstrijden uit en pakken het groots aan. Zelfs geen reclame door de wedstrijd heen en niemand minder dan Ruud Gullit als commentator.
http://online.wsj.com/article/SB1000142 ... iLeadStory
http://online.wsj.com/article/SB1000142 ... iLeadStory
Meeste idd via ESPN(2), maar sommige van de latere matches kunnen eventueel ook op ABC zijn.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nu het toch over ESPN gaat, zendt ESPN America ook wedstrijden uit? Deze Amerikaanse sportzender krijgen wij in NL binnen via de digitale ontvanger maar ik weet er vrij weinig vanaf. Is het net zoiets als CNN Europe, een zender gericht op het buitenland?
Zijn er Nederlanders hier die naar ESPN America kijken? En zo ja, wat?
Zijn er Nederlanders hier die naar ESPN America kijken? En zo ja, wat?
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
ESPN America is idd gericht op het buitenland. Ze zenden allerlei wedstrijden uit van Football (college en Pro), ijshockey, baseball etc. WK verwacht ik er echter niet, het gaat echt om Noord Amerikaanse sporten.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Jammer dat er maar weinig mensen behoefte hebben aan Nederlandse tv. Zelf kijk ik graag Amerikaanse tv (zeker tijdens het football sezoen). Dat doe ik vaak via een Slingbox, wat erg goed werkt! Het probleem is alleen dat het best prijzig is. Het zou daarom ideaal zijn om een slingbox met 1 van jullie te ruilen. Een andere optie is om er een te verhuren om zo de Amerikaanse slingbox te kunnen betalen, maar of daar behoefte aan is?
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Nederlandse tv hier is BVN en het aanbod daar vind ik maar zeer matig. Ik kijk liever naar Uitzendinggemist.nl op mijn laptop. Het vervelende is, dat we de een aantal erg populaire programma's niet kunnen zien vanuit de VS.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
Marjolijne
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Graag wil ik even een oproepje plaatsen.
Wij zijn in bezit van een slingbox en zoeken iemand in Amerika die graag Nederlandse TV wil ontvangen.
Dit kan dmv een slingbox . Hierdoor kunnen wij in Nederland de Amerikaanse tv kijken en vv.
Dus ben je in bezit van (het liefste) een HBO pakket en een slingbox en graag NL tv wilt kijken laat het me even weten.
Ook hebben we nog een extra slingbox dus kunnen we ook er ook 2 aansluiten als er interesse in is.
Eventueel zijn de Engelse Sky zenders ook nog een mogelijkheid.
Ik hoop dat er iemand tv kanalen met mij wilt "ruilen"
Gr. Marjolijne
Wij zijn in bezit van een slingbox en zoeken iemand in Amerika die graag Nederlandse TV wil ontvangen.
Dit kan dmv een slingbox . Hierdoor kunnen wij in Nederland de Amerikaanse tv kijken en vv.
Dus ben je in bezit van (het liefste) een HBO pakket en een slingbox en graag NL tv wilt kijken laat het me even weten.
Ook hebben we nog een extra slingbox dus kunnen we ook er ook 2 aansluiten als er interesse in is.
Eventueel zijn de Engelse Sky zenders ook nog een mogelijkheid.
Ik hoop dat er iemand tv kanalen met mij wilt "ruilen"
Gr. Marjolijne
Ik heb er even naar gekeken maar je kan uiteindelijk alleen maar 'live' TV kijken op een computer. Dus als ik Nederlandse 'prime time' tv moet kijken is dat voor mij 12 uur 's middags en als jij US prime time tv wilt kijken dan is dat rond 4 a 5 uur 's ochtends?Marjolijne schreef:Dit kan dmv een slingbox . Hierdoor kunnen wij in Nederland de Amerikaanse tv kijken en vv.
Maw, als je 'm niet op een PVR/DVR aan kunt sluiten heb je er toch niet zo veel aan?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2233 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR
-
- 9 Reacties