Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

belasting teruggave - tax refund

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
ilu
Amerika-newbie

belasting teruggave - tax refund

Bericht door ilu »

we zijn op dit moment (nog) in de VS maar vroegen ons af of we op het vliegveld belasting terug kunnen krijgen, zoals we dat van Europa gewend zijn. Ik kan op het internet niks vinden. heeft iemand er ervaring mee?
groet vanuit moab,
ilu
Clint
Amerika-expert

Re: belasting teruggave - tax refund

Bericht door Clint »

Er zijn in het verleden wel wat topics over geweest. Het antwoord is, als ik het me goed herinner, nee, behalve in 1 staat. Er moet via de zoektoptie vast nog iets terug te vinden zijn. Of misschien is er een ander lid die nog de precieze details weet?
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Als ik dat zo vluchtig lees moet je tenminste $10 teruggave hebben in één winkel om in aanmerking te komen. Met de belasting percentages die in de TX gebruikelijk zijn komt dat neer op een aankoop van minimaal $140 per winkel. En dan hebben ze het over "participating stores", waaruit ik opmaak dat niet iedere winkel meedoet. Ik vraag me af of het de moeite loont...
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer