Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar iPod kopen?
Waar iPod kopen?
Onze dochter heeft (eindelijk) genoeg geld gespaard voor een iPod Touch, als hij tenminste in de VS gekocht wordt. Ik vraag me af waar we voor haar (redelijk) goedkoop zo'n ding kunnen kopen. Is Walmart een optie of weten jullie andere geschikte winkels?
Anna Martha
Anna Martha
Re: waar ipod kopen
Apple producten hebben ongeveer altijd en overal dezelfde prijs (speciale acties wellicht daargelaten), dus in principe maakt het niets uit waar je de iPod Touch koopt: Best Buy, Walmart, Target, Radioshack etc.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: waar ipod kopen
Wij hebben 2 jaar geleden een iPod gekocht bij de Best Bye. En inderdaad, het scheelt een hoop met de de Nederlandse prijzen!
Re: Waar iPod kopen?
Met 4 grote ketens moet dat dus wel lukken (bij of in de omgeving van Denver). Bedankt
Hi,
Hou wel rekening met de garantie......
Mijn man had een I Pod uit Amerika maar toen er een probleem was werkte de garantie niet in nederland. Hij heeft een nieuwe moeten kopen. Wijzelf kiezen er daarom voor om voortaan in Nl te kopen. ( Mijn i-Pod was ook ooit kapot maar die hadden we in NL gekocht. En ik kreeg gelijk een nieuwe..
Hou wel rekening met de garantie......
Mijn man had een I Pod uit Amerika maar toen er een probleem was werkte de garantie niet in nederland. Hij heeft een nieuwe moeten kopen. Wijzelf kiezen er daarom voor om voortaan in Nl te kopen. ( Mijn i-Pod was ook ooit kapot maar die hadden we in NL gekocht. En ik kreeg gelijk een nieuwe..
groetjes, Greetje
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Wel wat goedkoper dan hier, maar geen garantie, ik zou er nog eens goed over nadenken zeker als er zo lang gespaart is door je dochter.
oeps, daar had ik niet aan gedacht!!! Bedankt voor de tip. We (dochterlief en ik) moeten het er nog maar eens over hebben wat we nu doen.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb eigenlijk nooit dat er wat kapot gaat tijdens de garantie. Kan het me in ieder geval niet meer herinneren (behalve de auto)
- RiverCola
- Amerika-expert
De iPod die mijn vriend 2 jaar geleden in Amerika kocht doet het ook nog steeds perfect. Ik zou me daarover niet zo gauw druk maken...maar dat is natuurlijk een afweging die jullie zelf moeten maken.
Bij ons (w.s. toevallig) gingen ze allebei kapot. Bij de Ipod die in NL gekocht was, was de garantie al verlopen . we hadden 1 jaar garantie en waren er 3 mnd overheen. Wij konden ons beroepen op een Europese wet waarin staat dat je voor een product van zo'n prijs mag verwachten dat het langer werkt dan 1 jaar en 3 mnd...( o.i.d.)
groetjes, Greetje
Dit is fout!
Apple geeft wereldwijde garantie op al haar mobiele producten!
Bron: http://store.apple.com/Catalog/belfl/Im ... ranty.html
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Dat meende ik me ook te herinneren. Geldt iig voor de laptops 
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Klopt
.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
1250 schreef:Dit is fout!
groetjes, Greetje
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou hem ook gewoon in Amerika kopen. Wij hebben dat regelmatig gedaan en er is er nog nooit één stuk gegaan (nou ja, behalve die van mij dan die ik meegwassen heb in de wasmachine)
Mijn dochter gaat er dit jaar ook weer één kopen, ze zijn daar echt een stuk goedkoper.
Marjon
Mijn dochter gaat er dit jaar ook weer één kopen, ze zijn daar echt een stuk goedkoper.
Marjon
- Bandido
- Amerika-expert
Ik zou het ook gewoon doen. Als er bij al iets kapot gaat is dat meestal toch ruim nadat de garantietermijn is verstreken. En meestal zijn dit soort producten door de fabrikant toch wel zo goed getest voordat ze in de winkel belanden, dat het risico dat je iets koopt dat het niet goed doet, klein is. Een uitzondering vind ik voor mezelf laptops en andere duurdere electronica. Ik zal dat ook niet zo snel via internet kopen, omdat ik de service in de winkel toch wel belangrijk vind. Zo hebben we net een netbook gekocht bij BestBuy en daar hadden we toch nog wel wat vragen bij toen we er mee aan de slag gingen. En dan is de "Geek Squad" toch wel handig. Maar als je zelf technisch bent aangelegd zal het misschien minder spelen, ik ben dat niet en dan vind ik het toch prettig dat er dicht bij huis iets aan kan doen.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
Bennogr
- Amerika-expert
Ik heb ooit een iPod gekocht bij Best Buy. Die het meteen niet deed. Teruggegaan en een nieuwe gekregen (nadat zelfs het Geek Squad hem niet aan de praat had gekregen). De "nieuwe" is al weer een paar jaar oud.
Zoals met de meeste computer dingen in mijn ervaring: als het het meteen doet, loopt zoiets wel een jaar of wat.
Zoals met de meeste computer dingen in mijn ervaring: als het het meteen doet, loopt zoiets wel een jaar of wat.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Hoi,
In ben even gaan zoeken bij Best Buy.
Onze dochters hebben onlangs tijdens de circusdagen een Apple Nano gekocht voor 109 euro.
Vond de prijs aanvaardbaar voor nederlandse begrippen.
Bij best buy is hun kleur $133,00 dollar... = $99,00...
gr. Annet
In ben even gaan zoeken bij Best Buy.
Onze dochters hebben onlangs tijdens de circusdagen een Apple Nano gekocht voor 109 euro.
Vond de prijs aanvaardbaar voor nederlandse begrippen.
Bij best buy is hun kleur $133,00 dollar... = $99,00...
gr. Annet
Wij hebben er ook al 3 gekocht, allemaal in de Wal-Mart. Als ze het niet doen, kunnen we ze gewoon hier naar de Apple store brengen. Apple heeft inderdaad wereldwijde garantie!
Dank voor jullie reactie, we gaan er "gewoon" een kopen!!!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 4940 Weergaves
-
Laatste bericht door HildetT
-
- 18 Reacties