Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Adres bij visum-aanvraag?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Jazzmijn
Amerika-newbie

Adres bij visum-aanvraag?

Bericht door Jazzmijn »

Morgen ( :shock: !) heb ik een afspraak bij het consulaat voor de aanvraag van mijn F-1 studenten visum. Nu was ik bezig met het invullen van een elektronisch DS-156 formulier, waarbij ook een adres ingevuld moet worden.
Ik ben als student "part-time" uitwonend en op kamers en sta ook op dat adres ingescgreven bij de gemeente, maar mijn kamer heb ik voor een jaar onderverhuurd en dus woon ik feitelijk niet meer op dat adres voor de periode dat ik in Amerika ben.
Ik heb overwogen om daarom het adres van mijn ouderlijk huis in te vullen aangezien ik daar toch ook een groot deel van de tijd woon. Op dit adres sta ik echter niet ingeschreven bij de gemeente.
Bovendien gaan mijn ouders in oktober verhuizen, dus vanaf dan zou het opgegeven adres ook niet meer kloppen.
Wat is de beste optie?
Kiezen voor het adres waarop ik officieel sta ingeschreven?
(zo ja, wordt daar nog post naartoe gestuurd o.i.d.?)

Ik hoop dat iemand me kan helpen met dit dilemma...
Alvast bedankt!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer