Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mobiele telefoon in USA kopen (iPhone/etc).
Mobiele telefoon in USA kopen (iPhone/etc).
Beste,
In september reizen wij naar Amerika en trekken wat rond aan de West-kust. Graag zou ik mij bij mijn bezoek aan Amerika een Iphone aanschaffen in San Francisco, San Diego, Las Vegas of Los Angeles.
Iemand ervaring mee? Alle tips zijn welkom!
In welke shops kan ik hiervoor terecht?
Graag zou ik een Iphone kopen die simlock-free is. Welke prijs mag ik verwachten?
Groeten,
Sente
In september reizen wij naar Amerika en trekken wat rond aan de West-kust. Graag zou ik mij bij mijn bezoek aan Amerika een Iphone aanschaffen in San Francisco, San Diego, Las Vegas of Los Angeles.
Iemand ervaring mee? Alle tips zijn welkom!
In welke shops kan ik hiervoor terecht?
Graag zou ik een Iphone kopen die simlock-free is. Welke prijs mag ik verwachten?
Groeten,
Sente
Re: Iphone kopen
In Amerika worden in principe geen simlock vrije iPhones verkocht.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Bij ATT kan je een simlock vrije I-phone 3Gs 16 gig kopen voor $599 ex taxes. Je moet dan wel naar een orginele ATT winkel, niet een franchise; heb dit gisteren gezien in de ATT-store, waar mijn I-phone is gekocht.
Hier kan je een winkel vinden.
Veel succes!
Hier kan je een winkel vinden.
Veel succes!
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat klopt niet helemaal Annewiep want als je een Iphone koopt ben je verplicht om het data pakket (internetpakket) erbij te nemen. Dat is $30 per maand maal 24 maanden. Wordt het wel een hele dure Iphone.
Ik heb het nagevraagd bij att namelijk.
Ik heb het nagevraagd bij att namelijk.
Wij zijn gisteren in ATT store geweest en volgens hen kon het toch echt.
Prijsopgave:
Met een nieuw abb. $199 of als je bestaande contract verjaart.
Als je al een bestaand abb. hebt, maar nog niet kan verlengen is het $399,
zonder abb. $599, echter nergens te gebruiken, mits je gaat "jail-breaken" en dan ben je garantie kwijt.
Misschien is het per winkel of staat verschillend?
Prijsopgave:
Met een nieuw abb. $199 of als je bestaande contract verjaart.
Als je al een bestaand abb. hebt, maar nog niet kan verlengen is het $399,
zonder abb. $599, echter nergens te gebruiken, mits je gaat "jail-breaken" en dan ben je garantie kwijt.
Misschien is het per winkel of staat verschillend?
Let er ook even op, als de telefoon los boven de 430€ komt, mag je hier in NL nog even belasting gaan betalen over het totaal bedrag van de I-phone !!!
Mits je eruit wordt gepikt dan ...
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Ik heb afgelopen zomer zonder enig probleem in de Best Buy (in Denver) een losse Iphone gekocht, voor $ 599 (ex tax). Bij Apple zelf lukt het niet (afgelopen maand in New York nog nagevraagd). Ik neem aan dat het dan in alle Best Buys kan ?
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Of je hebt geluk gehad. Bij de Att store kan het niet in ieder geval.
Heb wel veel mensen die de nieuwe google nexus phone kopen $529
Heb wel veel mensen die de nieuwe google nexus phone kopen $529
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Maar bij de Nexus zit toch een contract dat je hem niet met een Europese provider mag gebruiken?
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Het was geen 'geluk'; ik had het toen helemaal uitgezocht, er waren meer ervaringen met Best Buy. Loek had het ook nog eens bij een Best Buy nagevraagd en ik had het via een aantal collega's ook al gehoord, net als op andere fora. Dus ik wist eigenlijk zo goed als zeker dat het kon. Maar dit is dus iets meer dan een half jaar geleden en heb me er verder niet meer in verdiept. Dus de 'policy' kan natuurlijk veranderd zijn .... 

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Officieel mag het niet 

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Als je in Melbourne Fl komt, zal het wel lukken.....ned in MO schreef:Of je hebt geluk gehad. Bij de Att store kan het niet in ieder geval.

Officieel moet je dat zelf aanmelden bij de douane, niet alleen als je eruit gepikt word.ivy84 schreef:Let er ook even op, als de telefoon los boven de 430€ komt, mag je hier in NL nog even belasting gaan betalen over het totaal bedrag van de I-phone !!!
Officieel mag er zoveel niet, ik vermoed dat de desbetreffende winkels gewoon hun omzet willen halen...Clint schreef:Officieel mag het niet

Totdat Apple/ATT er genoeg van hebben en een legertje advocaten erop af sturen
Er is nou eenmaal een exclusiviteit afspraak.

Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Denk het niet, anders zou ik ze niet toegestuurd krijgen.Katja schreef:Maar bij de Nexus zit toch een contract dat je hem niet met een Europese provider mag gebruiken?
Morgen gaat er weer eentje de deur uit naar nederland
kan je de iphone 4 gewoon los in amerika kopen bij de app store in NY of San Francisco of moet het met abbo? want daar ga ik heen,,
zegt het ff snel want anders ben ik te laat
alvast bedankt
gr. max
alvast bedankt
gr. max
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Welkom op het Forum maxie. Heb je wel gelezen wat hier allemaal boven geschreven staat?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kan niet helaas
Kan wel, bij Best Buy verkopen ze de iPhone 4 ZONDER contract, prijzen $599 en $699 (ex tax), ik zou hem wel reserveren want er zijn volgens mij weinig op voorraadMAXIE schreef:kan je de iphone 4 gewoon los in amerika kopen bij de app store in NY of San Francisco of moet het met abbo? want daar ga ik heen,,
alvast bedankt
gr. max

9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Is die dan SIM-lock-vrij?
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Nee.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 13175 Weergaves
-
Laatste bericht door tofke