Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ben al een tijdje op zoek naar kok vacatures in de vs?
Ben al een tijdje op zoek naar kok vacatures in de vs?
Hallo beste lezers van dit forum,
ik heet jan van boven en ik had de volgende vraag.
mijn beroep is kok en ik was op zoek naar een baan als kok in vs maakt nie uit waar.
ben namelijk van plan om rond te gaan trekken van kust naar kust.
hier in nederland kwam ik een bureau tegen voor kok vacatures zo`n soort bureau zou ik graag in contact willen komen
die mij meer kunnen vertellen om als kok aan de slag te gaan.
En hoe zit het met een werk visum?
Waar kun je dat aanvragen en zijn er kosten aan verbonden.
alvast bedankt voor de tips
gr jan.
ik heet jan van boven en ik had de volgende vraag.
mijn beroep is kok en ik was op zoek naar een baan als kok in vs maakt nie uit waar.
ben namelijk van plan om rond te gaan trekken van kust naar kust.
hier in nederland kwam ik een bureau tegen voor kok vacatures zo`n soort bureau zou ik graag in contact willen komen
die mij meer kunnen vertellen om als kok aan de slag te gaan.
En hoe zit het met een werk visum?
Waar kun je dat aanvragen en zijn er kosten aan verbonden.
alvast bedankt voor de tips
gr jan.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Ben al een tijdje op zoek naar kok vacatures in de vs?
Je mag in de VS niet werken als buitenlander. Je mag er wel op vakantie.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Ben al een tijdje op zoek naar kok vacatures in de vs?
Je bent heus niet de enige die graag een tijdje door Amerika zou reizen, en die zijn budget daarvoor wil voorzien door ter plaatste ook te gaan werken. Zoiets is bijvoorbeeld voor jongeren wel mogelijk in bv. Australie en Canada (tot je 32ste), maar niet in Amerika.
Een Amerikaanse werkgever moet kunnen aantonen dat er geen enkele Amerikaan is die jouw job zou kunnen doen, vooraleer je een visum kan krijgen om er te werken. Tenzij jij dus iets geweldigs speciaals kan en/of een stevige (inter)nationale reputatie als kok hebt, kan je dat dus vergeten, spijtig genoeg.
Je kan bv. wel een toeristenvisum aanvragen indien je langer dan 90 dagen in de VS wilt gaan reizen. Daarop mag je echter niet werken. En je moet vooraf kunnen aantonen dat je over voldoende financiele middelen beschikt om die maanden te overleven.
Ik weet niet wat jouw leeftijd is, en of je open staat voor zo'n reis- en werkavontuur in een ander land?
Een Amerikaanse werkgever moet kunnen aantonen dat er geen enkele Amerikaan is die jouw job zou kunnen doen, vooraleer je een visum kan krijgen om er te werken. Tenzij jij dus iets geweldigs speciaals kan en/of een stevige (inter)nationale reputatie als kok hebt, kan je dat dus vergeten, spijtig genoeg.
Je kan bv. wel een toeristenvisum aanvragen indien je langer dan 90 dagen in de VS wilt gaan reizen. Daarop mag je echter niet werken. En je moet vooraf kunnen aantonen dat je over voldoende financiele middelen beschikt om die maanden te overleven.
Ik weet niet wat jouw leeftijd is, en of je open staat voor zo'n reis- en werkavontuur in een ander land?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2029 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-