Bye Fuzzy

Ik vind de omschrijving beter een beetje vaag. Want bij de meeste omschrijvingen zit toch een heel groot stuk menselijk gevoel bij.marcuscj schreef:Dennis schreef: Momenteel leggen fabrikanten als GM, Dodge en Ford het af tegen Toyota en Honda omdat hun auto's technisch superieur zijn en beter hun waarde behouden.
Het begon in de jaren seventig ,Toyota en Honda hebben een beter product.
Maar de Amerikanen zijn slow learners(net als hun president).
Dutch schreef:Ik vind de omschrijving beter een beetje vaag. Want bij de meeste omschrijvingen zit toch een heel groot stuk menselijk gevoel bij.marcuscj schreef:Dennis schreef: Momenteel leggen fabrikanten als GM, Dodge en Ford het af tegen Toyota en Honda omdat hun auto's technisch superieur zijn en beter hun waarde behouden.
Het begon in de jaren seventig ,Toyota en Honda hebben een beter product.
Maar de Amerikanen zijn slow learners(net als hun president).
Alleen gedegen onderzoek kan uitsluitsel geven, en dat soort onderzoeken gebeuren er niet zoveel.
Dus bij mij blijven de Amerikaanse auto's het best ( misschien tegen beter weten in, maar ja, ik ben ook maar een mens)
Omdat het een Amerikaan is? Ik kan het niet uitleggen hoor, maar het voelt zo ... Amerikaans. Na 2 Ford Explorers in de jaren '90 ben ik een aantal jaren van de Amerikaan af geweest. Toen een Chrysler Grand Voyager gekocht en sinds een jaar een Jeep Cherokee.Waarom een Amerikaan kopen?

Mee eens!!! Een Amerikaan koop je niet om de techniek of om het brandstofverbruik... Je koopt een emotie... Een Amerikaanse auto is er niet om je van A naar B te brengen, Amerikaanse auto's zijn er zodat je vol trots kan zeggen "ja, dat is mijn auto" en dat je een glimlach op je gezicht krijgt elke keer als je het gaspedaal intrapt...nieuwenoord schreef:Omdat het een Amerikaan is? Ik kan het niet uitleggen hoor, maar het voelt zo ... Amerikaans. Na 2 Ford Explorers in de jaren '90 ben ik een aantal jaren van de Amerikaan af geweest. Toen een Chrysler Grand Voyager gekocht en sinds een jaar een Jeep Cherokee.Waarom een Amerikaan kopen?
Ik ben d'r maf van, van die Amerikanen. Enne ... light-kaki, da's de kleur (ik blijf een vrouw) Je ziet er niks op, heel makkelijk!

In Montana heb ik zelf ook eens een paar van die mooie oude wagens zien staan bij een benzinestation, helemaal onder het onkruid en onder het roest... Zonde!!!rperre schreef:![]()
We hebben er hier zo'n 2 of drie van in de buurt staan, en die staan werkenlijk weg te rotten
![]()
Niet exact dezelfde maar wel met van die wings enzo, zal eens een foto proberen te maken!
Richard