Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Een vreselijke plek voor McDonald's-fans

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
buur
Amerikakenner

Een vreselijke plek voor McDonald's-fans

Bericht door buur »

Volgens
http://strangemaps.wordpress.com/2009/0 ... t-big-mac/
is
http://maps.google.com/maps?client=oper ... 053223&z=7
de plek in de VS (zonder Alaska en Hawai'i), met de lengste afstand naar de dichstbijzijnde McDonalds.
:shock: :lol:
Laatst gewijzigd door markro op 04 okt 2009, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast.
Groetjes, Thomas.
dizzygirl
Amerikafan

Re: Een verselijk plek voor McDonalds-Fans

Bericht door dizzygirl »

wat ik eigenlijk nog schokkender vond: meer dan 13.000 MC donaldsen.... :shock:
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

De plek om te wonen dus....alleen de milkshakes zijn perfect, de rest hangt tegen het oneetbare aan,of is er net een minuut overheen, wat mij aangaat. :wink:
dizzygirl
Amerikafan

Bericht door dizzygirl »

op zijn tijd...... vind ik het echt gewoon zooooooooo lekker! :oops:
Maar dan zo 2 keer in het half jaar ofzo, dan moet ik het gewoon hebben!
En dan heb ik het op, krijg ik buikpijn, en ben ik er weer even helemaal klaar mee.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Een Egg & Sausage McMuffin gaat er op zijn tijd best in! En zo nu en dan na het uitgaan een McChicken ook wel, iig beter dan die 7.50 die rond die tijd gevraagd wordt voor een broodje shoarma..

Maar qua Amerikaans fastfood ga ik dan toch eerder voor Taco Bell of Wendy's/Arby's.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Bralo20
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

Ik vind McDonalds eigenlijk niet lekker... Heel af en toe spring ik in België wel eens in een McDo binnen maar het is eerder uitzondering dan regel... Een van de weinige fastfoodketens die ik wel lekker vindt is "Burger King". Helaas niet te vinden in België maar 100x beter dan een McDo...
buur
Amerikakenner

Bericht door buur »

Voor mij is er een McD op de weg van de station naar t'huis. Soms neem ik een Burger of ijs mee, soms ga ik ook binnen, om een menu te eten. Maar niet vaker dan 2 keer ieder mand - dat is niet mijn favoriete eten.
Groetjes, Thomas.
peet
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door peet »

Ik heb 13 jaar bij de mac gewerkt en ik heb in al de jaren alleen nog maar gehoord dat mensen het niet lekker vinden en er nooit of bijna nooit komen. Hoe kan het dan toch dat er zoveel zijn en dat er 58 miljoen klanten per dag naar de mac gaan. . Dat ze een omzet stijging hadden in 2008 van 6.9 % en 23 Biljoen netto winst.

MMhhh
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Every day is a gift, not a given right
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Helemaal gelijk, Petra. Wij eten niet vaak bij McDonald's, maar ik vind bijvoorbeeld een barbecue grilled chicken snack wrap voor de lunch bijvoorbeeld erg lekker. Ook de egg mcmuffins zijn ons standaard ontbijt, als we op reis zijn. Geen van beiden is vet of heeft veel calorieen. McDonald's is een heel succesvol bedrijf, o.a. omdat het eten er kwalitatief goed is. Alleen jammer, dat ze hun Asian salad van het menu hebben gehaald :(.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
dizzygirl
Amerikafan

Bericht door dizzygirl »

peet schreef:Ik heb 13 jaar bij de mac gewerkt en ik heb in al de jaren alleen nog maar gehoord dat mensen het niet lekker vinden en er nooit of bijna nooit komen. Hoe kan het dan toch dat er zoveel zijn en dat er 58 miljoen klanten per dag naar de mac gaan. . Dat ze een omzet stijging hadden in 2008 van 6.9 % en 23 Biljoen netto winst.
hmmm ja dat is vreemd.
ik ken eigenlijk weer bijna niemand die het niet lekker vind... nu ben ik ook wel van de patatgeneratie :D
maar mijn ouders hebben mij als kind nooit mee naar de mac genomen omdat ze het "geen eten '" vonden.
de vette troep van de snackbar op de hoek kon dan weer wel :?
Ik weet niet van welke leeftijdscategorie de personen waren die jij hebt gesproken maar ik denk dat het daar wel eens aan kan liggen.
want van mijn leeftijd (29) en jonger komt volgens mij iedereen er graag.
reden dat ik er weer niet zo vaak kom is omdat ik geen gesupersized lichaam wil en omdat ik meestal vrij gezond eet ligt het me een beetje zwaar op maag.
Maar lekker... zekersss!
nu zit er overigens waar ik werk een mac om de hoek!
erg verleidlijk want die papieren zakken komen minimaal 1 keer per week op tafel! torture!
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Ik hou niet van fastfood in het algemeen, maar ik moet wel zeggen dat als het dan toch moet (en soms ontkom je er gewoon niet aan), dan ga ik McDonalds niet uit de weg. Er zijn in de VS slechtere ketens denkbaar die voor hetzelfde geld minder kwaliteit leveren (Krystal, Popeyes, Church's, Hardees etc). Als ik keuze heb, ga ik meestal voor Wendy's trouwens.
"Keep Georgia On Your Mind"
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Ik zeg het eerlijk; op zijn tijd naar de Mac.....dat gaat er wel in!!

Ik ben best een gezondheidsfreak qua eten; eet veel salades en groenten, lang niet elke dag vlees en als ik het eet in kleine porties en ik maak alles vers, dus bijna nooit uit potjes, kant-en-klaar sausjes/kruidenmixen e.d...zelfs dressings voor de salade maak ik zelf.
Maar ik vind de Mac best lekker en vooral betrouwbaar. Je weet wat je krijgt.

Op onze laatste reis in de VS waren we in Estes Park, CO en liepen rond opzoek naar een restaurantje. Ten eerste vonden we bijna niets waar we een maaltijd met, ik noem maar een zijweg, groenten konden eten; bijna alleen maar grill/hamburgers e.d. en mijn vriend eet niet zo graag vlees. Ten tweede vonden we alle restaurants een nogal smoezelige uitstraling hebben (ik zag bij iemand op z'n boord een grijze snitzel liggen :? ) en bovenal; alles was erg duur. Wat is het dan fijn om naar de Mc Donalds te kunnen gaan! Je weet wat je krijgt en het kost niet veel :D
Magnolia87
Amerikakenner

Bericht door Magnolia87 »

Eens in de zoveel tijd vind ik het lekker om een Big Mac naar binnen te werken, maar zodra die dan naar binnen is gewerkt heb ik er voorlopig geen behoefte meer aan. Na zo'n 2 maanden begint het weer te kriebelen.....=P Mijn laatste Big Mac was 23 augustus (ja dat weet ik nog omdat ik toen in het ziekenhuis was beland na een val, en daarna zijn we maar MacDo voedsel gaan halen;)) en ik heb er nog geen behoefte aan. Rond Halloween gaat er wel weer eentje naar binnen;)
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Een Big Mac op zijn tijd :P maar vind Burgerking ook beter, alleen veel vestigingen in Texas dan de Mac, milkshakes zijn ook goed, vind ze alleen duur aan het worden, even een klein menuutje met shake is al bijna 8 Dollar :?
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Clint schreef:Maar qua Amerikaans fastfood ga ik dan toch eerder voor Taco Bell of Wendy's/Arby's.
Dit zijn juist mijn minst favorieten... :lol:

Zeker Wendy's vind ik persoonlijk niets aan. Arby's ben ik nog niet geweest, maar ik vind hun reclames op TV er altijd zo onappetijtelijk uit zien...

Taco Bell gaat wel, al ben ik een paar keer flink ziek geweest van Taco Bell (verschillende restaurants); hun quesadillas vind ik overigens wel erg lekker, de rest - mwoah...

Ik ben pas voor het eerst bij Sonic geweest, en dat is lekker én leuk: bestellen vanuit de auto, waarna ze het aan je raam komen brengen, à la de jaren vijftig drive-in diners.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Ik vind McDonalds eten echt niet lekker maar toch zit ik er regelmatig: ze hebben de beste indoorplayground hier in de stad. In de zomer is het hier vaak te heet om naar de gewone speeltuin te gaan tenzij je supervroeg in de ochtend gaat dus dan maar bij de McD lekker binnen spelen. Kids krijgen een small drink en een heel enkele keer een Happy Meal maar dat is echt alleen voor bijzondere dagen.

Voor junkfood gaan we meestal naar de Carls Junior. Die hamburgers zijn beter te eten en de service is veeeeeeeeel beter (tenminste, hier in ons stadje).
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Sonic is ook heel leuk, inderdaad, een "throw back" naar de fifties. Taco Bell heb ik ook zo mijn twijfels over. Burger King, bah, alles vet! Voor Arby's heb ik een zwak, want daar stond ik in mijn bruidsjurk om een roast beef sandwich te eten :). Na de ceremonie waren de zenuwen voorbij en was ik uitgehongerd (want geen ontbijt of lunch ;)).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Dento schreef:
Clint schreef:Maar qua Amerikaans fastfood ga ik dan toch eerder voor Taco Bell of Wendy's/Arby's.
Dit zijn juist mijn minst favorieten... :lol:

Zeker Wendy's vind ik persoonlijk niets aan. Arby's ben ik nog niet geweest, maar ik vind hun reclames op TV er altijd zo onappetijtelijk uit zien...

Taco Bell gaat wel, al ben ik een paar keer flink ziek geweest van Taco Bell (verschillende restaurants); hun quesadillas vind ik overigens wel erg lekker, de rest - mwoah...
Dat is voor mij net zo. Ik vond de Wendy's en de Taco Bell niet lekker. Wij lopen hier op reis regelmatig een Mc Donalds binnen, en nemen steeds een menu. Thuis doen we dat misschien 1 of 2 keer op een jaar.
Door ons verslag van op reis lijkt het wel of we niets anders eten dan frieten :lol: maar op vakantie trekken we ons lekker van niets iets aan (qua eten dan)

Burger King lust ik ook wel, maar meestal is het een Mc D

Grtz
Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Jostravels
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Jostravels »

dizzygirl schreef:Ik weet niet van welke leeftijdscategorie de personen waren die jij hebt gesproken maar ik denk dat het daar wel eens aan kan liggen.
want van mijn leeftijd (29) en jonger komt volgens mij iedereen er graag.
Nou, niet iedereen hoor...! Ben zelf ook 29, maar meer dan 1 BigMac per jaar hoef ik echt niet. Alleen in noodgevallen (rond etenstijd in een enorme file belanden, 's avonds laat niks meer open, etc.) en zeker niet op vakantie...
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Hier nog iemand van de patatgeneratie.

Moet zeggen dat ik graag bij de Grote Gele M kom (de afkorting om neefjes en nichtjes bij een logeerpartij om de tuin te leiden.. :D)
De Burger King daarintegen vind ik werkelijk niets aan.

In de VS (californië e.o) kom ik het liefst bij In 'n Out Burger. Een soort van Vintage McD, maar dan met lekkerdere hamburgers!
De MacD in Nederland vind ik trouwens lekkerder dan die in de USA. (Ja, ik proef werkelijk verschil)
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer