Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Aantallen verschillende nationaliteiten in USA
Aantallen verschillende nationaliteiten in USA
Hier wat informatie over aantallen en nationaliteiten in beroepsgroepen in Amerika.
http://www.nytimes.com/interactive/2009 ... tml#view=8
http://www.nytimes.com/interactive/2009 ... tml#view=8
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
Re: Aantallen verschillende nationaliteiten in USA
Ik had nooit gedacht dat er zoveel immigranten vanuit Duitsland zouden zijn...
(Hoewel immigranten niet helemaal het juiste woord is, geloof ik)
(Hoewel immigranten niet helemaal het juiste woord is, geloof ik)
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Belgen zijn duidelijk geen emigranten, in vergelijking met Nederlanders: er zijn meer dan 6 keer zoveel Nederlanders in de VS, dan dat er Belgen zijn!
Het is ook eens boeiend om per land te gaan kijken hoeveel mensen er zijn, en in welke beroepen.
Joke, bedankt voor de link!
Het is ook eens boeiend om per land te gaan kijken hoeveel mensen er zijn, en in welke beroepen.
Joke, bedankt voor de link!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
Bennogr
- Amerika-expert
Overigens ook een interessant artikel over de moderne immigratie in de VS in dezelfde aflevering van de New York Times (zondag 12 april). Klacht bijvoorbeeld van een medewerker van Google die wel het land in mag, maar zijn vrouw mag dan niet werken omdat hij nog geen groene kaart heeft. Woont daarom in Canada en vliegt regelmatig naar Californie.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Oh wat een schat van een man !!!
Maar mag zijn vrouw dan in Canada wel werken ?
Maar mag zijn vrouw dan in Canada wel werken ?
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien een canadese vrouw?
-
Bennogr
- Amerika-expert
Vrouw ook uit India. Misschien is Canada wat aardiger tegen immigranten.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
In de US ligt de nadruk bij immigratie op familie-hereniging, in Canada ligt de nadruk op werkers. Een jong, goed opgeleid persoon, ev. met aanbod tot baan heeft al snel genoeg punten om in Canada te mogen wonen/werken.
Maar of ze nou 'aardiger' zijn, niet in mijn ervaring, ook daar mocht ik niet werken en bovendien was ik uitgesloten van de ziektekostenverzekering.
Even of topic: Benno ik zag pas de film waarin de andere "Groucho marxisten" optraden. Leuk !
Maar of ze nou 'aardiger' zijn, niet in mijn ervaring, ook daar mocht ik niet werken en bovendien was ik uitgesloten van de ziektekostenverzekering.
Even of topic: Benno ik zag pas de film waarin de andere "Groucho marxisten" optraden. Leuk !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht