Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Laptop
Laptop
Ik vertrek binnenkort voor 9 maanden naar Amerika, en wil mijn Nederlandse laptop meenemen. Nou heb ik gehoord dat er in Amerika andere spanning en voltage op het stopcontact staat, en nou vroeg ik me dus af of het wel mogelijk is om m'n laptop daar te gebruiken. Kan iemand mij dit vertellen?
Claudia.
Claudia.
Re: Laptop
Als het goed is zit er aan het snoer van je laptop een omvormer, omdat je laptop ook op een batterij werkt moet die 220 omgevormd worden naar minder ofzo. Niet zo belangrijk maar op het kastje staat bij input meestal 100-240 V. Als dat er opstaat zit je goed want " pakt" die alles.
Je moet wel even een verloopstekkertje halen bij de ANWB voor de stopcontacten daar.
Je moet wel even een verloopstekkertje halen bij de ANWB voor de stopcontacten daar.
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hadden ook ook een autoadapter voor de laptop meegenomen. Kon de laptop mooi in de auto opladen. Mede ook omdat we GPS software op de laptop hadden staan voor de navigatie.Staceybeesie schreef:Wij hebben onze Nederlandse Laptop ook mee genomen en doet het hartstikke goed. Het opladen duurt overigens wel wat langer nu.
En we konden onderweg mooi het reisverslag bijwerken (op de lange ritten).
Dat het langer duurde hebben we eigenlijk niet echt gemerkt...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
Staceybeesie
- Amerika-expert