Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
homohuwelijk verboden, lesbo huwelijk toegestaan?
-
ppil
homohuwelijk verboden, lesbo huwelijk toegestaan?
Hoi,
Ik was me af aan het vragen waarom dat homohuwelijken verboden zijn terwijl lesbo's wel met mogen trouwen?
Hoe zit dit eigenlijk precies?
Groet,
patrick
Ik was me af aan het vragen waarom dat homohuwelijken verboden zijn terwijl lesbo's wel met mogen trouwen?
Hoe zit dit eigenlijk precies?
Groet,
patrick
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Zou ook wel een bron willen zien. Zonder bron is dit een 'losse flodder'
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
ppil
- michelle1985
- Amerikafan
Patrick, ik begrijp al je nieuwsgierigheid, maar probeer sommige vragen eerst zelf eens op te zoeken op bv google.
Ik hoef je hopenlijk niet te vertellen dat een homohuwelijk voor 2 mannen hetzelfde is als voor 2 vrouwen
Probeer deze "losse flodder" en "broodje aap" verhalen voor jezelf te houden en als je werkenlijk iets hebt, stel gerust de vraag en vertel even waar je het vandaan hebt (link bv.)
Ook de realiteit versus film is voor mij "broodje aap"
Richard
Ik hoef je hopenlijk niet te vertellen dat een homohuwelijk voor 2 mannen hetzelfde is als voor 2 vrouwen
Probeer deze "losse flodder" en "broodje aap" verhalen voor jezelf te houden en als je werkenlijk iets hebt, stel gerust de vraag en vertel even waar je het vandaan hebt (link bv.)
Ook de realiteit versus film is voor mij "broodje aap"
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 4560 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 4 Reacties