Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

homohuwelijk verboden, lesbo huwelijk toegestaan?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
ppil

homohuwelijk verboden, lesbo huwelijk toegestaan?

Bericht door ppil »

Hoi,
Ik was me af aan het vragen waarom dat homohuwelijken verboden zijn terwijl lesbo's wel met mogen trouwen?
Hoe zit dit eigenlijk precies?

Groet,
patrick
Marcel
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Geen idee hoe jij erbij komt dat er een onderscheid zou zijn tussen huwelijken tussen homosexuele mannen c.q. vrouwen. Onzin.
Life is good in the Tarheel State.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Zou ook wel een bron willen zien. Zonder bron is dit een 'losse flodder'
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
ppil

Bericht door ppil »

nou, dat homohuwelijke in de usa verboden zijn dat weet iedereen wel maar ik zag op MSN News een artikel over homohuwelijken, onderaan de pagina stond dat vrouwen wel met elkaar mogen trouwen, ik zal de link spoedig hier plaatsen zodat jullie het zelf kunnen lezen :!:
michelle1985
Amerikafan

Bericht door michelle1985 »

Ik ben erg benieuwd naar de link, want het lijkt me sterk dat mannen niet met elkaar mogen trouwen maar vrouwen wel :? Zou het kunnen dat je het verkeerd het begrepen :?:
Ik ben er namelijk vrij zeker van dat het niet waar is :wink:
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Patrick, ik begrijp al je nieuwsgierigheid, maar probeer sommige vragen eerst zelf eens op te zoeken op bv google.

Ik hoef je hopenlijk niet te vertellen dat een homohuwelijk voor 2 mannen hetzelfde is als voor 2 vrouwen :roll:

Probeer deze "losse flodder" en "broodje aap" verhalen voor jezelf te houden en als je werkenlijk iets hebt, stel gerust de vraag en vertel even waar je het vandaan hebt (link bv.)
Ook de realiteit versus film is voor mij "broodje aap"

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer