Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
High school + werk vergunning
-
ppil
High school + werk vergunning
Hallo,
Ik ga in de zomer naar de USA voor highschool maar ik mag van het exchange programma niet werken, ik krijg namelijk ook van hun geen werkvergunning mee.
Ik heb gelezen dat je bij de amerikaanse ambasade in den haag een werkvergunning voor ongeveer 50 euro aan kan vragen.
Mag ik dan wel legaal werken durende mijn verblijf in de USA?
Groet,
Patrick
Ik ga in de zomer naar de USA voor highschool maar ik mag van het exchange programma niet werken, ik krijg namelijk ook van hun geen werkvergunning mee.
Ik heb gelezen dat je bij de amerikaanse ambasade in den haag een werkvergunning voor ongeveer 50 euro aan kan vragen.
Mag ik dan wel legaal werken durende mijn verblijf in de USA?
Groet,
Patrick
-
Marcel
- Amerikakenner
- Contacteer:
Als er al een vergunning valt aan te vragen dan doe je dat bij het consulaat in Amsterdam en niet bij de ambassade. Naar mijn idee hebben diverse andere threads op dit forum al duidelijk gemaakt dat je als exchange student niet kunt werken op je studentenvisum. Ik zie ook niet op welke grond je als exchange student aanspraak zou kunnen maken op een werkvergunning naast je studentenvisum.
Life is good in the Tarheel State.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 11418 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess