Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bush Signs Bankruptcy Bill
-
ppil
Bush Signs Bankruptcy Bill
Hoi,
Betekent dit nou dat de USA officieel failiet gaat ofzo?
Ik heb het bericht niet helemaal gelezen omdat ik het nou op MSNCB niet meer kan vinden.
Ik las wel dat het voordelen voor de USA heeft, welke zijn dit dan zoal?
Groet,
Patrick
Betekent dit nou dat de USA officieel failiet gaat ofzo?
Ik heb het bericht niet helemaal gelezen omdat ik het nou op MSNCB niet meer kan vinden.
Ik las wel dat het voordelen voor de USA heeft, welke zijn dit dan zoal?
Groet,
Patrick
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Het heeft helemaal niets met de financien van het land te maken, maar met persoonlijke bankruptcies.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dit heeft echt niets met de overheids schulden te maken, maar kan de economie hier wel ten goede komen.
ongeveer 1,5 miljoen amerikanen doen aan bankruptcies (elk jaar) om zo het terugbetalen van schulden te omzeilen! Deze bill maakt het veel moeilijker om "zomaar" bankruptie in te dienen!
Het enige voordeel dat dit heeft is dat de schuldeisers (lees creditcard bedrijven, banken en andere leen instituten) toch het geld terug kunnen vorderen van deze personen. Er wordt een soort betaalregeling gemaakt!
Ik vind dit overigens een goede zet van de overheid, want ik kan het gewoon niet hebben dat mensen creditcard schulden opdrijven en dan vervolgens bankrupt gaan verklaren om zo de schulden niet terug te hoeven betalen (misschien een beetje zwart-wit maar goed). Aan de andere kant zijn er natuurlijk ook mensen die er niets aan kunnen doen, door ziekte, werkeloosheid, etc...
Oftewel de rijken worden rijker en minder rijke...............
Richard
ongeveer 1,5 miljoen amerikanen doen aan bankruptcies (elk jaar) om zo het terugbetalen van schulden te omzeilen! Deze bill maakt het veel moeilijker om "zomaar" bankruptie in te dienen!
Het enige voordeel dat dit heeft is dat de schuldeisers (lees creditcard bedrijven, banken en andere leen instituten) toch het geld terug kunnen vorderen van deze personen. Er wordt een soort betaalregeling gemaakt!
Ik vind dit overigens een goede zet van de overheid, want ik kan het gewoon niet hebben dat mensen creditcard schulden opdrijven en dan vervolgens bankrupt gaan verklaren om zo de schulden niet terug te hoeven betalen (misschien een beetje zwart-wit maar goed). Aan de andere kant zijn er natuurlijk ook mensen die er niets aan kunnen doen, door ziekte, werkeloosheid, etc...
Oftewel de rijken worden rijker en minder rijke...............
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.