Maar nu het verhaal:Op 3 November heb ik geld gewisseld voor vrienden van ons.Die op dat moment bij ons op bezoek waren.
1000 euro naar Dollars de wisselkoers op die dag was 1.191 Dus 1000 euro gewisseld $1191 gekregen.......(Via mijn rekening omdat je dan een betere rate krijgt).....Nou dat had ik dus even helemaal fout,vandaag werd er even $726.40 van onze rekening afgeschreven
Adjustment,TELLER CASHED CHECK ...Terwijl op de "Foreign Currency Envelope" die ik kreeg zegt: USD Paid to Costumer: $1191.
En dat is ook wat ze uitbetaald hebben...
Nu de trick op het kopie hebben ze het gewoon veranderd naar $1911. :twisted:Nou toen toch maar even langs gegaan en gevraagd of ik de transacties van die dag mocht inzien:Nou dat kon echt niet! Op mijn vraag hoe ze zo maar even $726.40 van mijn rekening afschreven:Dat is bank policy Dat ik een bon heb van $1191 maakt ze niets uit.......Dat word dus een advocaat inschakelen.
Word vervolgt!
Joey.(die de Wells Fargo niet meer zo hoog aangeschreven heeft staan,maar ja je moet wat als Amerikaanse bank in moeilijke tijden