Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
transport gezocht vanuit de VS
transport gezocht vanuit de VS
Onlangs ben ik in contact gekomen met een persoon in Waco TX.
Hij verkoopt een geweldige drumset, waar mogelijk mijn vader in zijn vroegere jaren op heeft gespeeld.
Ik heb plannen de set naar Nederland te laten komen, maar ik weet niet precies hoe.
Ik heb eea geprobeerd te checken bij UPS, DHL enz, maar het kost onderhand een vermogen......tenminste ik kwam voor een kist van ongeveer 66x66x55 cm met een gewicht van ongeveer 55 kg op zo'n 600,00 USD uit.
Mijn vraag: weet iemand een goedkopere manier, of een goede tip waar ik kan zoeken, checken enz?
Mag trouwens ook per schip, een week of 4 wachten op iets wat de moeite waard is overbrug ik wel....!
Ik zie uit naar jullie hulp,
Sjaak
Hij verkoopt een geweldige drumset, waar mogelijk mijn vader in zijn vroegere jaren op heeft gespeeld.
Ik heb plannen de set naar Nederland te laten komen, maar ik weet niet precies hoe.
Ik heb eea geprobeerd te checken bij UPS, DHL enz, maar het kost onderhand een vermogen......tenminste ik kwam voor een kist van ongeveer 66x66x55 cm met een gewicht van ongeveer 55 kg op zo'n 600,00 USD uit.
Mijn vraag: weet iemand een goedkopere manier, of een goede tip waar ik kan zoeken, checken enz?
Mag trouwens ook per schip, een week of 4 wachten op iets wat de moeite waard is overbrug ik wel....!
Ik zie uit naar jullie hulp,
Sjaak
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: transport gezocht vanuit de VS
Kijk eens op www.usa2ned.com. Mag dit trouwens? Nou ja, als het niet mag, haal maar weg.
Hans is lid van het forum en woont in Texas. Hij verscheept regelmatig auto's e.d. in opdracht, hij kan je vast helpen.
Hans is lid van het forum en woont in Texas. Hij verscheept regelmatig auto's e.d. in opdracht, hij kan je vast helpen.
Via via inderdaad ontdekt en het eerste contact is gelegd!
Goede tip!!
Goede tip!!
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Laat even weten hoe het allemaal loopt!
Ik ben wel benieuwd en kan altijd handig zijn voor mede-forummers

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik kan het voor je verzorgen. Gaat het met DHL (in 2 a 3 dagen naar je toe) kost $468) Dit is met 50% korting
Het kan rechtstreeks van de verzender naar je verstuurd worden.
Ik denk niet dat je het ergens anders goedkoper kan krijgen.
Mark
Het kan rechtstreeks van de verzender naar je verstuurd worden.
Ik denk niet dat je het ergens anders goedkoper kan krijgen.
Mark
- Color01
- Amerika-expert
in zou wel even naar de invoer kosten informeren .. want DHL en UPS en Fedex hanteren hele hoge broker fees.
Gewoon in de kofferbak (van zo'n importauto)?ned in MO schreef: Ik denk niet dat je het ergens anders goedkoper kan krijgen.
Mark
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Color01 schreef:in zou wel even naar de invoer kosten informeren .. want DHL en UPS en Fedex hanteren hele hoge broker fees.
Nee hoor. Je moet gewoon invoerrechten betalen. Ik heb nog nooit iemand over hoge broker fees horen praten
- Color01
- Amerika-expert
ned in MO schreef:
Nee hoor. Je moet gewoon invoerrechten betalen. Ik heb nog nooit iemand over hoge broker fees horen praten
wij verzenden veel spullen naar nederland en ook op de grote nederlandse en europese motor forums zeggen ze allemaal het zelfde..dat UPS - FEDEX - DHL hoge broker fees berekenen.
RNA schreef:Laat even weten hoe het allemaal loopt!
Hoi, drumstel staat inmiddels bij ons in de opslag en er komen nog wat symbals bij. Wij rekenen 70 Dollar transportkosten met een zeecontainer naar Rotterdam :dance:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht