Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Don't Shoot The Cook......BBQ
Don't Shoot The Cook......BBQ
Mijn man is lid van het Amerikaanse Yamaha Roadstar Warrior Forum, een forum voor
motorrijders en -liefhebbers en trof daar onderstaande foto aan.
Ooit eerder zo'n BBQ gezien ?
motorrijders en -liefhebbers en trof daar onderstaande foto aan.
Ooit eerder zo'n BBQ gezien ?
- Bijlagen
-
- BBQ Gun.jpg (42.08 KiB) 1146 keer bekeken
16x USA / 30 staten
Re: Don't Shoot The Cook......BBQ
Nooit eerder gezien, maar wat een stoer en typisch over-the-top Amerikaans ding zeg
Handig ook dat je hem achter je truck - want die moet je dan natuurlijk ook hebben - kunt hangen
Weet je toevallig of dit zelfbouw is of dat je hem zo kunt kopen? Niet dat ik dat van plan was hoor, mijn Weber is eigelijk al te groot voor het balkon 
Edit: Hahaha, even gegoogled en het kan nog extremer: http://www.funnbee.com/2008/04/top-25-c ... rills.html
Edit: Hahaha, even gegoogled en het kan nog extremer: http://www.funnbee.com/2008/04/top-25-c ... rills.html
Haha wat grappig Annelies ...
Leuk dat jouw man lid is van een Amerikaans motor forum. Stefan en mijn neef hebben het wilde plan om een keer aan de Westkust een stuk met de motor te gaan rijden. Ik en mijn vriendin en de kinderen, gaan dan met de auto, en zij met de motor ... (ben er zelf nog niet zo enthousiast over
)
Leuk dat jouw man lid is van een Amerikaans motor forum. Stefan en mijn neef hebben het wilde plan om een keer aan de Westkust een stuk met de motor te gaan rijden. Ik en mijn vriendin en de kinderen, gaan dan met de auto, en zij met de motor ... (ben er zelf nog niet zo enthousiast over
Sandy
Hi Sandy,
Mijn man Gerard wil ook zo graag een keer door Amerika rijden met een motor,
maar ik zou dan niet mee gaan.
Ik ben geen motorliefhebber, het is mijn ding niet.
Bovendien heb ik geen motorrijbewijs.
Als ik nou in het zijspan mocht zitten, jáááá....dan zou ik het wel overwegen
Maar jullie idee klinkt leuk, jij hebt dan toch gezelschap en Stefan kan zich op de
motor uitleven.
Hopelijk komt het er ooit van.
Als ik nou in het zijspan mocht zitten, jáááá....dan zou ik het wel overwegen
Maar jullie idee klinkt leuk, jij hebt dan toch gezelschap en Stefan kan zich op de
motor uitleven.
16x USA / 30 staten
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wat een gaaf ding!!!!!! 
Hoi Liz,Liz schreef:Hi Sandy,
Als ik nou in het zijspan mocht zitten, jáááá....dan zou ik het wel overwegen![]()
motor uitleven.
Ik ben ook niet zo'n motorliefhebber, wel om naar te kijken, maar zit liever niet achterop. Wel jammer want de vrouw van mijn neef en een vriendin gaan binnenkort motorrijlessen nemen, maar ik durf niet. (ben volgens mij ook veel te klein, kan nooit met mijn voeten op de grond haha).
Maar één van de opdrachtgevers van mijn neef gaat ieder jaar (of om het jaar) in de meivakantie met een groep motorrijders aan de Westkust touren. Omdat mijn neef ook van motorrijden houdt had hij hem meegevraagd. Nu zijn wij al een aantal keer samen op vakantie geweest met mijn neef en zijn vrouw en wilden we altijd al samen naar de Westkust, dus zo ontstond het idee om dat te combineren. Dan gaan Stefan en mijn neef een paar dagen met die groep mee en ontmoeten mijn vriendin en ik hen met de auto ergens. Of wij blijven op één plaats .... Ja Stefan lijkt het natuurlijk een geweldig idee, maar waarschijnlijk zit een vakantie naar Amerika er volgend jaar niet in
Sandy
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Geen nood, ook daar is wat op gevonden:Sandy schreef:(ben volgens mij ook veel te klein, kan nooit met mijn voeten op de grond haha).

Of als je meer van een chopper houdt, dan is er deze:

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Hier hetzelfde probleem, Sandy.Sandy schreef: Hoi Liz,
Ik ben ook niet zo'n motorliefhebber, wel om naar te kijken, maar zit liever niet achterop. Wel jammer want de vrouw van mijn neef en een vriendin gaan binnenkort motorrijlessen nemen, maar ik durf niet. (ben volgens mij ook veel te klein, kan nooit met mijn voeten op de grond haha).
Maar één van de opdrachtgevers van mijn neef gaat ieder jaar (of om het jaar) in de meivakantie met een groep motorrijders aan de Westkust touren. Omdat mijn neef ook van motorrijden houdt had hij hem meegevraagd. Nu zijn wij al een aantal keer samen op vakantie geweest met mijn neef en zijn vrouw en wilden we altijd al samen naar de Westkust, dus zo ontstond het idee om dat te combineren. Dan gaan Stefan en mijn neef een paar dagen met die groep mee en ontmoeten mijn vriendin en ik hen met de auto ergens. Of wij blijven op één plaats .... Ja Stefan lijkt het natuurlijk een geweldig idee, maar waarschijnlijk zit een vakantie naar Amerika er volgend jaar niet in
Ik wil helemaal niet achterop, maar bovendien kán ik niet achterop.
Het soort motor dat Gerard rijdt laat geen ruimte voor een passagier (en dat vind ik dus
niet zo erg
En het rijbewijs zou ik wel durven halen, maar ik heb er gewoon niks mee.
Ik besteed dat geld voor rijlessen veel liever aan iets anders.
Ik gun hem de reis naar Amerika wel, maar de groepsreizen die bijvoorbeeld
USA Motorreizen aanbiedt zijn over het algemeen erg duur.
En een motor huren in je eentje is niet leuk, met een groep mannen rijden is toch veel
stoerder, nietwaar.
En bovendien is er ieder jaar wel weer een andere reis die eerst gemaakt moet worden
(met ons 2-en, dat begrijp je
Hopelijk winnen onze mannen een keer de staatsloterij, dan kan er natuurlijk altijd gepraat worden.
@@ Dento: :hilarious: :hilarious: :hilarious:
16x USA / 30 staten
Wat een gaaf ding !
Ik zoek een BBQ voor op mijn dakterras, maar zo'n agressief model mag vast niet van onze strenge Vereniging van Eigenaren....
Ik zoek een BBQ voor op mijn dakterras, maar zo'n agressief model mag vast niet van onze strenge Vereniging van Eigenaren....