Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bennigan"s
Bennigan"s
Zojuist gelezen dat Bennigan's met ingang van heden zijn restaurants(ong. 800) sluit. In juni nog lekker gegeten. 
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Bennigan"s
Ja, ik vind het ook heel jammer, het is waar Rick en ik voor het eerst samen aten
. Ik ben bang, dat Bennigan's niet de enige restaurantketen zal zijn, die over de kop gaat met de huidige economische omstandigheden.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Nooit van gehoord.... wat voor restaurantketen is het?
Jammer zeg, Petra, dat jullie eerste avondje uit eten-restaurant nu weggaat......
Jammer zeg, Petra, dat jullie eerste avondje uit eten-restaurant nu weggaat......
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Een restaurant met Iers en Amerikaans eten. Hieris de link naar hun homepage (ben benieuwd hoe lang die blijft bestaan).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik hoorde het ook gisteren en baal als een stier. Mijn vrouw en ik hebben ook goeie herinneringen aan Bennigan's en ik zal ze zeker missen.
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Niet alleen Bennigan's maar ook Steak & Ale...
http://www.portfolio.com/news-markets/n ... bankruptcy

http://www.portfolio.com/news-markets/n ... bankruptcy
Ah joh, aan Bennigans mis je niks. Je hebt altijd nog duizenden TGI Fridays, Applebees, Chili's, Ruby Tuesdays, Outback of een van de vele andere franchise restaurants. Als je binnen zit, merk je het verschil nauwelijks. Veel voor weinig is het motto bij al deze gelegenheden.
Zou het vervelender vinden als Romano's Macaroni & Grill of Olive Garden zou verdwijnen.
Zou het vervelender vinden als Romano's Macaroni & Grill of Olive Garden zou verdwijnen.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Toch had Bennigan's voor mij iets anders, het was de sfeer en het menu was net voldoende afwijkend om het weer anders te maken. Het zit waarschijnlijk tussen mijn oren, maar toch...
Overigens zo zie je toch dat smaken verschillen. Ik hou helemaal niet van die italiaanse chain restaurants.
Overigens zo zie je toch dat smaken verschillen. Ik hou helemaal niet van die italiaanse chain restaurants.
Van deze lijst hoop ik dat Outback blijft. De rest maakt me niks uit, zal ik verder ook niet missen.jvinch schreef:TGI Fridays, Applebees, Chili's, Ruby Tuesdays, Outback, Romano's Macaroni & Grill of Olive Garden
Ging me ook niet zo om het italiaans - maar in ieder geval iets anders dan de Bennigans/Chilis/Applebees fare.Loek schreef: Overigens zo zie je toch dat smaken verschillen. Ik hou helemaal niet van die italiaanse chain restaurants.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bennigan's was toch heel anders dan Chili's en Applebees. Ik kan bij Applebee's en Chili's nooit iets vinden wat ik echt lekker vind. Dat heb ik overigens ook met Red Robin. Mijn vrouw is gek op hun gourmet burgers, maar ik hou alleen van hun milkshakes.jvinch schreef:Ging me ook niet zo om het italiaans - maar in ieder geval iets anders dan de Bennigans/Chilis/Applebees fare.Loek schreef: Overigens zo zie je toch dat smaken verschillen. Ik hou helemaal niet van die italiaanse chain restaurants.
Nou ja, laat maar, ik geef opLoek schreef:Bennigan's was toch heel anders dan Chili's en Applebees. Ik kan bij Applebee's en Chili's nooit iets vinden wat ik echt lekker vind. Dat heb ik overigens ook met Red Robin. Mijn vrouw is gek op hun gourmet burgers, maar ik hou alleen van hun milkshakes.jvinch schreef: Ging me ook niet zo om het italiaans - maar in ieder geval iets anders dan de Bennigans/Chilis/Applebees fare.