Afgelopen weekend ben ik met mijn vriendin naar de American Cemetery's in Nederland en België geweest. Het was alleen de bedoeling om naar die in Margraten te gaan, maar door het niet goed opletten bij het ingeven van de TomTom kwamen we uit bij de Belgische begraafplaats. Moet eerlijk toegeven dat we allebei de American Cemetery in België mooier vinden dan die in Margraten. We hebben wat foto's gemaakt.
Henri-Chapelle American Cemetery - Henri-Chapelle, België
Netherlands American Cemetery - Margraten, Nederland
Alle American Cemetery kun je op deze website vinden
2007: LA - Phoenix - Grand Canyon - LV - SF - LA
2009: NY - Philadelphia - DC - Niagara Falls - Boston
2010: LV
2014: NYC - LA - Monument Valley - Zion - Horshoe bend - LV
2017: Pittsburgh - NYC - DC - Nashville Maak je eigen gratis ticker aan op www.myusaticker.nl
Zie dat je in venlo woont. Dat is niet zo heel erg ver van mijn woonplaats vandaan. Waar heb je op school gezeten?
2007: LA - Phoenix - Grand Canyon - LV - SF - LA
2009: NY - Philadelphia - DC - Niagara Falls - Boston
2010: LV
2014: NYC - LA - Monument Valley - Zion - Horshoe bend - LV
2017: Pittsburgh - NYC - DC - Nashville Maak je eigen gratis ticker aan op www.myusaticker.nl
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.